eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzeszczany › Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Nieledew oraz w miejscowości Mołodiatycze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Trzeszczany: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Nieledew oraz w miejscowości Mołodiatycze
Numer ogłoszenia: 218746 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178292 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194/14, 22-554 Trzeszczany, woj. lubelskie, tel. 84 6575059, faks 84 6575023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Nieledew oraz w miejscowości Mołodiatycze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Nieledew oraz w miejscowości Mołodiatycze, polegającego na: 1. Budowie altany o konstrukcji drewnianej z grillem, na działce o numerze geodezyjnym 343/1 położonej w miejscowości Mołodiatycze, gmina Trzeszczany obejmujące: a) budowę altany z grillem (Obiekt parterowy, o konstrukcji drewnianej przykryty gontem bitumicznym). b) remont bramy wjazdowej. c) utwardzenie placu d) dane techniczne dotyczące altany: -fundamenty - żelbetowe -ściany nadziemia - cegła pełna gr.18cm -tynki - zewnętrzne cementowe, wewnętrzne cementowo wapienne i okładziny z kamienia elewacyjnego -posadzki wewnątrz altany z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej, e) dane liczbowe: - Altana: - powierzchnia zabudowy altany -20,00 m2 - powierzchnia użytkowa altany -16,61 m2 - Utwardzenie placu powierzchnia - 186,00 m2 2. Utwardzeniu placu kostką brukową, remoncie kapliczki oraz zmianie organizacji ruchu stałej i czasowej, zlokalizowanych na działce nr. ew. 424 w miejscowości Nieledew, gmina Trzeszczany obejmujące: a) utwardzenie placu z dwóch materiałów: kostki brukowej gr. 8 cm i płyt ażurowych z wykonaniem robót ziemnych, podbudowy, ułożenie kostki brukowej i płyt ażurowych; b) remont kapliczki z uzupełnieniem tynków oczyszczeniem podłoża, gruntowaniem i malowaniem farbą silikatową kapliczki oraz wykutych w murze liter (napisów); c) zmianę organizacji ruchu stałą i czasową polegającą na likwidacji istniejącego przejścia dla pieszych, malowanie pasów przejściowych w nowym miejscu, oznakowanie stałe nowego przejścia oraz oznakowanie tymczasowe. d) dane liczbowe - utwardzenie placu - 610,00 m2 - kapliczka zabytkowa o wysokości - 4,31 mb 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna , przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych będące integralną częścią specyfikacji. Szczegółowy zakres zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący integralną część specyfikacji. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt organizacji i zagospodarowania placu budowy, sfinansowanie kosztów zużycia wody, energii elektrycznej oraz środków łączności, ubezpieczenie budowy, dokonanie pomiarów, obsługę geodezyjną inwestycji oraz inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie dokumentacji powykonawczej łącznie z kosztorysami powykonawczymi. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia. 6. Zmawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia 7. W przypadku zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych przewidzianych w pkt. 3.5 lub 3.6 specyfikacji wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez zamawiającego (w szczególności wykonawca będzie zobowiązany do wykazania równoważności oferowanych rozwiązań przez tabelaryczne porównanie danych technicznych urządzenia wymaganego w dokumentacji projektowej z urządzeniem równoważnym). Zaproponowane rozwiązania równoważne będą musiały zostać zaakceptowanie przez autora dokumentacji projektowej z punktu widzenia wymogów ustawy Prawo budowlane, innych przepisów lub zasad wiedzy technicznej. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 ustawy. W przypadku zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych przewidzianych w pkt. 3.5 lub 3.6 specyfikacji zaakceptowanych przez projektanta, lecz powodujących konieczność zmiany dokumentacji projektowej, wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dokonania - przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji, oraz obciążony kosztami tych zmian. 8. Wszystkie certyfikaty i aprobaty techniczne Wykonawca winien okazać na każde żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych. 9. Nad realizacją zadania będzie prowadzony nadzór inwestorski. 10. Zamówienie będzie prowadzone zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. , poz. 1409 z późn.zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, z zachowaniem Polskich Norm, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie oraz przy zachowaniu przepisów bhp. Jeżeli w dokumentacji projektowej występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 11. Zadanie realizowane jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013, dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. 12.Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych. 13.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60- miesięcznej gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały). Okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest przy współfinansowaniu środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013, dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Wielka 62, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142402,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136731,61

  • Oferta z najniższą ceną: 136731,61 / Oferta z najwyższą ceną: 185931,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.