To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-12
Gdańsk: sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby PODR
przez okres 12-u miesięcy od dnia zawarcia umowy
Numer ogłoszenia: 218741 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184923 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby PODR przez okres 12-u miesięcy od dnia zawarcia umowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Asortyment zamawianych środków czystości szczegółowo został opisany w załączniku nr 4 oraz 4A do SIWZ i obejmuje między innymi: płyny i środki do mycia oraz czyszczenia glazury, podłóg, ścian i lamperii w pomieszczeniach biurowych, hotelowych, sanitariatach a także mycia przemysłowych zmywarek, szaf, lodówek i innych urządzeń w kuchni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część pierwsza-Gdańsk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezary Szajrych NATURAL, 80-314 Gdańsk, Al. Grunwaldzka 303, Al. Grunwaldzka 303, 80-314 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19503,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23762,12
Oferta z najniższą ceną: 23762,12 / Oferta z najwyższą ceną: 25484,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część druga - Strzelino
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMBHP S.J. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35, 72-600 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8437,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10281,53
Oferta z najniższą ceną: 10281,53 / Oferta z najwyższą ceną: 10281,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 51 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2026 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 67 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- "Zaprojektowanie i wykonanie budowli do tymczasowego przechowania odpadów niebezpiecznych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
- Zakup i dostawa worków do gromadzenia segregowanych i zmieszanych odpadów komunalnych
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2026 roku.
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2026
- "Sukcesywna dostawa opatrunków część IV oraz artykułów higienicznych dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





