eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do obiektów Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku, Mirosławcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Szczecin: Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do obiektów Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku, Mirosławcu
Numer ogłoszenia: 218720 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do obiektów Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku, Mirosławcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) na potrzeby eksploatacji obiektów/lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa tj. Biur Powiatowych z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Mirosławcu na terenie województwa zachodniopomorskiego, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokładne adresy obiektów/lokali określono w pkt 11 rozdziału III SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ww. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, przepisach wykonawczych do tej ustawy, realizowana na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy - Prawo energetyczne oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie - Prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych i Polskimi Normami. 3.Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług związanych z dystrybucją energii elektrycznej wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, która zostanie zawarta przez Zamawiającego z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej prowadzącym działalność w zakresie dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru energii elektrycznej - lokale/obiekty Zamawiającego. 4.Prognozowana/szacunkowa ilość energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia przez okres 36 miesięcy wynosi 432 000 kWh w grupie taryfowej C11 (w tym 372 000 kWh - I część zamówienia, 60 000 kwh -II części zamówienia). 5.Zamawiający w lokalizacjach Biur Powiatowych z siedzibą w Baniach i Mirosławcu w obecnie obowiązujących umowach zaliczany jest do grupy taryfowej C12a. 6.Zamawiający zastrzega, iż szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na poziomie +/-10 %. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczanej energii elektrycznej Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie. 7.Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla obiektów Biur Powiatowych z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Pyrzycach, Stargardzie Szczecińskim, Mirosławcu jest ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, natomiast dla Biura Powiatowego z siedzibą w Szczecinku jest ENERGA OPEARTOR S.A. z siedzibą w Gdańsku. 8.Obecnie Zamawiający dla lokalizacji określonych w niniejszym rozdziale posiada zawarte umowy na kompleksową dostawę energii elektrycznej, których termin obowiązywania dla upływa w dniu 31.07.2013r. w przypadku Biur Powiatu Gryfińskiego, oraz w dniu 31.12.2013r. w przypadku Biura Powiatu Pyrzyckiego w pozostałych lokalizacjach tj. Biur Powiatowych z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Golczewie, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Mirosławcu umowy zawarte są na czas nieokreślony z jednomiesięcznym lub 30 dniowym terminem wypowiedzenia. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie sprzedaży energii elektrycznej dla Biur Powiatowych z siedzibami Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku, Mirosławcu - I część zamówienia, dla Biura Powiatu Pyrzyckiego - II część zamówienia. 10.Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie publiczne zobowiązany będzie do dokonania zgłoszenia umów sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie punkty poboru energii elektrycznej do właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z udzielonym przez Zamawiającego pełnomocnictwem wg wzoru załącznika nr 3 do istotnych postanowień umowy sprzedaży energii elektrycznej, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Charakterystykę elektroenergetyczną dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej wraz z określeniem przedmiotu części zamówienia określono w pkt 11 rozdziału III SIWZ. 12.Istotne postanowienia umowy regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z charakterem niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna Wykonawców którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu obowiązującej umowy o świadczeniu usług dystrybucji zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na podstawie której, możliwe będzie świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, iż szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu na poziomie +/- 10 %. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczanej energii elektrycznej Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany mocy, grupy taryfowej. Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych za sprzedaż energii elektrycznej w trakcie obowiązywania umowy wg niżej określonych zasad. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen na energię elektryczną i opłatę handlową do dnia 31.12.2014 roku, za wyjątkiem zmiany urzędowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego na energię elektryczną (zmiany te dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy). Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych za energię elektryczną i stawkę opłaty handlowej po dniu 31.12.2014r. jedynie w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. O zmianie cen Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego doręczając Zamawiającemu pisemny wykaz zmian w cenniku/taryfie z czternastodniowym wyprzedzeniem. Zmiany cennika/taryfy będą obowiązywały po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia Zamawiającego. Wprowadzenie nowych cen jednostkowych będzie wymagało sporządzenia aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin Kancelaria, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) na potrzeby eksploatacji obiektów/lokali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa tj. Biur Powiatowych z siedzibami w Choszcznie, Nowogardzie, Baniach, Golczewie, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Mirosławcu na terenie województwa zachodniopomorskiego, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prognozowana/szacunkowa ilość energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia przez okres 36 miesięcy wynosi 372 000 kWh w grupie taryfowej C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) na potrzeby eksploatacji Biura Powiatu Pyrzyckiego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prognozowana/szacunkowa ilość energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia przez okres 36 miesięcy wynosi 60 000 kWh w grupie taryfowej C11..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.