Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Bielsk Podlaski: Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 218649 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Podlaskiej, ul. Hołowieska 18, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 8332737, fax 0-85 8332733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego do Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim: 1) Kamera zewnętrzna kolorowa w obudowie, z grzałką zapewniająca nagrywanie w dzień i w nocy, w rozdzielczości minimum 400 linii, zapewniająca wystarczającą identyfikację osób- 1 szt - prędkość migawki minimum 1/25 sek 2) Kamera wewnętrzna kolorowa kopułkowa wandaloodporna, zapewniająca nagrywanie w dzień i w nocy o rozdzielczości minimum 400 linii, zapewniająca wystarczającą identyfikację osób - 7 szt - prędkość migawki minimum 1/25 sek 3) Rejestrator cyfrowy z dwoma dyskami twardymi o pojemności minimum 300GB każdy zapewniający rejestrację z minimum 8 kamer z nagrywarką DVD - 1 szt Rejestrator powinien posiadać dzielnik obrazu lub PENTAPLEX. Rejestrator powinien umożliwiać przechowanie nagranego obrazu przez okres 30 dni. Rejestrator powinien zapewnić zapis w kolorze. Rejestrator powinien posiadać wejście LAN i wyjście VGA. 4) Monitor LCD minimum 19cali-1 szt 5)Urządzenia niezbędne do systemu monitoringu zapewniające rejestrację w ciągu 1,5 godz. w przypadku braku zasilania. 6) Okablowanie 7)Materiały instalacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 dostawę i montaż urządzeń do monitoringu, z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z (załącznikiem nr 2) - wykaz wykonanych dostaw sprzętu wraz z montażem w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu wraz z montażem z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy zgodnie z (załącznikiem nr 3). - specyfikacja sprzętowa z określeniem parametrów technicznych oferowanych urządzeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej ul.Hołowieska 18 17-100 Bielsk Podlaski woj.podlaskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej ul. Hołowieska 18 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa pelletu drzewnego
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1578B do m. Ignatki oraz drogi powiatowej Nr 1579B k/m. Pulsze
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Kołacin
- Przebudowa Stadionu Miejskiego w Szczekocinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.