eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2014/2015



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Wschowa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2014/2015
Numer ogłoszenia: 218645 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski , ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający, tj. Powiat Wschowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie wschowskim w sezonie 2014/2015 polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości. Na potrzeby niniejszego zamówienia zadanie podzielono na trzy części: Zadanie nr 1- gmina Wschowa Zadanie nr 2- gmina Sława Zadanie nr 3- gmina Szlichtyngowa 2.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w okresie od 01 listopada 2014 r. od godz. 00°° do 15 kwietnia 2015 r. do godz. 24°°. W tych okresach Wykonawca pozostaje w pełnej gotowości w celu niezwłocznego rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie płacił Wykonawcy za gotowość do wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.Zasady usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2014/2015 dotyczą 3 odrębnych zadań: -Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 3 a, b, c SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, w zależności od zadania. - załącznik nr 4 a, b, c SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania, w zależności od zadania. -Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. -Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 3 a, b, c (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 4 a, b, c, zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 5. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, e) odcinków leśnych wg załącznika, f) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 4.Zamawiający wyznaczy koordynatora do zimowego utrzymania dróg. 5.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 6.Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w ciągu 3 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy, w którym zostanie określony zakres prac do wykonania. 7.Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 8.Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 9.Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 10.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco w czasie wykonywania prac informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 11.Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. c) w przypadku awarii sprzętu, który wymagał będzie dłuższego postoju, Wykonawca podmieni sprzęt na sprawny technicznie. 12.Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 13.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 14.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15.Wykonawca poda kwotę za 1 kilometr: - Odśnieżania - Posypywania - Odśnieżania z posypywaniem 16.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanej pracy. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy protokół odbioru robót. 17.Wartość wykonanych prac zostanie określona na podstawie zbiorczego zestawienia wykonanych usług, sprawdzonego przez Zamawiającego, pomnożonego przez stawki jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. 18.Ustala się miesięczne rozliczenie i fakturowanie prac..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio dla: Zadania nr 1- w wysokości 1000 zł Zadania nr 2- w wysokości 1000 zł Zadania nr 3- w wysokości 1000 zł 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 Bank Spółdzielczy Wschowa w tytule przelewu powinien się znaleźć nr postępowania: Or-ZP.272.11.2014 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (30 dni) licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 10.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.26 ust.3 ustawy, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy. 13.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do oferty)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz posiadanego sprzętu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy, może mieć również miejsce w następujących sytuacjach: a)w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowi ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b)w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia usług, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c)w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2.W przypadkach, o których mowa w pkt. 1 i 3 Zamawiający może: a)wprowadzić usługi zamienne; b)wprowadzić usługi dodatkowe; c)dokonać rozliczenia na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających wykonanie usługi; d)dokonać rozliczenia cząstkowego za wykonany zakres usług, e)zmienić kwotę podatku VAT i kwotę brutto wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, pok.212 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, pok. 204 sekretariat (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Wschowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zadanie pn. Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Wschowa. 2.Zasady usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie wschowskim: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 3 a SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, w zależności od zadania. - załącznik nr 4 a SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania, w zależności od zadania. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 3 a (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 4 a zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 5. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, e) odcinków leśnych wg załącznika, f) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 3.Zamawiający wyznaczy koordynatora do zimowego utrzymania dróg. 4.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 5.Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w ciągu 3 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy, w którym zostanie określony zakres prac do wykonania. 6.Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 7.Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 8.Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 9.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco w czasie wykonywania prac informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 10.Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. c) w przypadku awarii sprzętu, który wymagał będzie dłuższego postoju, Wykonawca podmieni sprzęt na sprawny technicznie. 11.Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 12.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14.Wykonawca poda kwotę za kilometr: - Odśnieżania - Posypywania - Odśnieżania z posypywaniem 15.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanej pracy. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy protokół odbioru robót. 16.Wartość wykonanych prac zostanie określona na podstawie zbiorczego zestawienia wykonanych usług, sprawdzonego przez Zamawiającego, pomnożonego przez stawki jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Sława..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zadanie pn. Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Sława. 2.Zasady usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie Wschowskim: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 3 c SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, w zależności od zadania. - załącznik nr 4 c SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania, w zależności od zadania. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 3 c (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 4 c zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 5. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, e) odcinków leśnych wg załącznika, f) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 3.Zamawiający wyznaczy koordynatora do zimowego utrzymania dróg. 4.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 5.Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w ciągu 3 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy, w którym zostanie określony zakres prac do wykonania. 6.Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 7.Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 8.Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 9.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco w czasie wykonywania prac informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 10.Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. c) w przypadku awarii sprzętu, który wymagał będzie dłuższego postoju, Wykonawca podmieni sprzęt na sprawny technicznie. 11.Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 12.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14.Wykonawca poda kwotę za kilometr: - Odśnieżania - Posypywania - Odśnieżania z posypywaniem 15.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanej pracy. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy protokół odbioru robót. 16.Wartość wykonanych prac zostanie określona na podstawie zbiorczego zestawienia wykonanych usług, sprawdzonego przez Zamawiającego, pomnożonego przez stawki jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Szlichtyngowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zadanie pn. Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2014/2015 w gminie Szlichtyngowa. 2.Zasady usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie wschowskim: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 3 b SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, w zależności od zadania. - załącznik nr 4 b SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania, w zależności od zadania. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 3 b (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 4 b zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 5. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, e) odcinków leśnych wg załącznika, f) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 3.Zamawiający wyznaczy koordynatora do zimowego utrzymania dróg. 4.Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 5.Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w ciągu 3 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy, w którym zostanie określony zakres prac do wykonania. 6.Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 7.Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 8.Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 9.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco w czasie wykonywania prac informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 10.Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. c) w przypadku awarii sprzętu, który wymagał będzie dłuższego postoju, Wykonawca podmieni sprzęt na sprawny technicznie. 11.Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 12.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 13.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14.Wykonawca poda kwotę za kilometr: - Odśnieżania - Posypywania - Odśnieżania z posypywaniem 15.Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanej pracy. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy protokół odbioru robót. 16.Wartość wykonanych prac zostanie określona na podstawie zbiorczego zestawienia wykonanych usług, sprawdzonego przez Zamawiającego, pomnożonego przez stawki jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.