eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Żarczycka › Zakup fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Nowej Sarzynie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Wola Żarczycka: Zakup fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Nowej Sarzynie
Numer ogłoszenia: 218441 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Dobry Dom" , Wola Żarczycka 129a, 37-311 Wola Żarczycka, woj. podkarpackie, tel. 0-17 240 10 41, fax. 0-17 240 10 43.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Nowej Sarzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego autobusu dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Nowej Sarzynie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w związku z dofinansowaniem ze środków PFRON). 1. Autobus musi posiadać aktualną decyzję zwalniającą z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji na oferowany autobus pod warunkiem, posiadania aktualnego świadectwa homologacji na autobus na bazie którego - dokonując jedynie przebudowy jego wnętrza - wyprodukowany został oferowany autobus, lub aktualne świadectwo homologacji typu bazowego, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie którego zbudowano oferowany autobus (nie naruszając jego homologacji cząstkowych z wyłączeniem jedynie homologacji dotyczącej zabudowy wnętrza pojazdu), wraz z zaświadczeniem wydanym przez podmiot upoważniony do przeprowadzania badań homologacyjnych typu pojazdu potwierdzającym, że oferowany autobus w związku z funkcją dowozu osób niepełnosprawnych, odpowiada warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz.262 z dnia 26 lutego 2003r. z późn. zm.). Wykaz jednostek upoważnionych do przeprowadzenia badań homologacyjnych typu pojazdu, znajduje się w załączniku nr 19 do rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 październik 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz.U.Nr 238, poz. 2010 z dnia 6 grudnia 2005 r. z późn. zm.). 2. PARAMETRY AUTOBUSU: - budowa i wyposażenie autobusu zgodne z § 22 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 poz. 262), - autobus do przewozu osób niepełnosprawnych - zabudowa na 6 wózków inwalidzkich, - wózki inwalidzkie kotwiczone do szyn podłogowych autobusu po szybkim demontażu foteli, - komplet pasów do mocowania wózków inwalidzkich do szyn, - pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, - składana platforma najazdowa dla wózków inwalidzkich umieszczona w tylniej części autobusu zamocowana /na stałe/ - ilość miejsc siedzących minimum 19+1, - rodzaj paliwa: olej napędowy, - moc silnika - minimum 120 KM, wysokoprężny, turbodoładowany, spełniający wymagania Euro 4, - 5-6 biegowa skrzynia manualna, - ogumienie bezdętkowe, - tachograf cyfrowy, - GPS - nawigacja samochodowa z zainstalowanymi mapami Polski i Europy, - CB - radio, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - centralny zamek sterowany pilotem, - drzwi główne przesuwne /do tyłu/ z elektrycznym mechanizmem otwierania sterowanym z kabiny kierowcy - profile nośne nadwozia o podwyższonej odporności na korozję , pokryte poszyciem z materiałów nie korodujących, - system odmrażania szyby przedniej i lusterek kierowcy, - barwa - srebrny metalik, - szyby boczne przyciemniane, - ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - ASR - układ przeciwpoślizgowy napędu, - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy, - EBV - elektroniczny kolektor siły, - BAS - system hamowania (wspomaganie hamowania awaryjnego), - poduszka powietrzna dla kierowcy, - koło zapasowe w koszu umieszczone pod podwoziem autobusu, - podnośnik hydrauliczny, klucz do kół, komplet podstawowych narzędzi, - osobny schowek na podnośnik, klucz do kół, trójkąty i kliny pod koła, - hak holowniczy, - 2 kliny pod koła, - drzwi tylne z szybami, - lusterko wsteczne, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem - niepełnosprawni, - lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, - wyłącznik główny akumulatora, - tapicerka z izolacją termiczną, - wyłożenie ścian, sufitu tapicerka miękką, - stalowa konstrukcja, - system szybkiego montażu/demontażu foteli, - młotki bezpieczeństwa, zamontowane na ścianach bocznych +oznaczenie wyjść awaryjnych, - apteczka autobusowa, - podłoga - z zabezpieczeniem antykorozyjnym, pokryta wykładziną antypoślizgową, - fotele (regulacja oparcia, podłokietnik składany, uchwyty, zagłówki, siatki) - 2-osobowe, uchylno - rozsuwane, - pojedyncze uchylne, - fotele wyposażone w bezwładnościowe, trójpunktowe, pasy bezpieczeństwa, - przeszklona przegroda fotela podwójnego za kierowcą, - przegroda fotela pojedynczego przy bocznych drzwiach, - dwa luki dachowe, - półki bagażowe, - zasłonki okienne, - roleta przeciwsłoneczna na przedniej szybie, - wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, - obniżony stopień wejścia ułatwiający wejście osobie niepełnosprawnej, - oświetlenie - lampy sufitowe, podłogi, stopnie wejścia, oświetlenie gabarytowe, - lampki oświetleniowe dla każdego rzędu siedzeń, - klimatyzator dachowy, - klimatyzacja z indywidualnym dla każdego pasażera rozprowadzeniem nawiewu powietrza, - ogrzewanie niezależne z rozprowadzeniem nawiewu powietrza, - ogrzewanie niezależne od pracy silnika, - audio - video: - radioodtwarzacz CD, mp3 - mikrofon z przełącznikiem i przewodem spiralnym, - uchwyt mikrofonu, - głośniki rozmieszczone równomiernie na całej długości autobusu, - gwarancja oraz książka techniczna pojazdu w języku polskim. V. Warunki gwarancyjne: 1. Wykonawca musi spełniać następujące wymagania gwarancyjne udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na: - 2 lata gwarancji całopojazdowej , bez limitu kilometrów - minimum 10 lat na perforację korozyjną nadwozia - minimum 6 lat na lakier 2. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca ma zapewnić: - sprawne działanie autobusu - naprawę autobusu użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości jego odbiór doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika, czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy, - po powiadomieniu Wykonawcy przez użytkownika autobusu o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy autobusu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia licząc od dnia zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy (termin ten nie obejmuje dni ustawowo wolnych od pracy oraz wolnych sobót), - naprawa nie może trwać dłużej niż 14 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzeniu usterki lub awarii autobusu. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa wykonawca ma zapewnić: - przywrócenie pełnej sprawności pojazdu, - naprawę u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie autobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika na koszt wykonawcy, - w okresie naprawy, trwającym dłużej niż okres 14 dni od dnia zgłoszenia usterki Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na swój koszt, autobusu zastępczego, oraz zostanie obciążony kosztami naprawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej ustawą.. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki gwarancyjne: 1. Wykonawca musi spełniać następujące wymagania gwarancyjne: udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na: - 2 lata gwarancji całopojazdowej , bez limitu kilometrów - minimum 10 lat na perforację korozyjną nadwozia - minimum 6 lat na lakier 2. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca ma zapewnić: - sprawne działanie autobusu - naprawę autobusu użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości jego odbiór doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika, czynności te dokonywane będą na koszt Wykonawcy, - po powiadomieniu Wykonawcy przez użytkownika autobusu o stwierdzeniu usterki lub awarii w pracy autobusu Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 dnia licząc od dnia zgłoszenia usterki lub awarii do przystąpienia do naprawy (termin ten nie obejmuje dni ustawowo wolnych od pracy oraz wolnych sobót), - naprawa nie może trwać dłużej niż 14 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o stwierdzeniu usterki lub awarii autobusu. W okresie gwarancyjnym, o którym mowa wykonawca ma zapewnić: - przywrócenie pełnej sprawności pojazdu, - naprawę u użytkownika, a w przypadku braku takiej możliwości Wykonawca winien zapewnić doprowadzenie autobusu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do użytkownika na koszt wykonawcy, - w okresie naprawy, trwającym dłużej niż okres 14 dni od dnia zgłoszenia usterki Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na swój koszt, autobusu zastępczego, oraz zostanie obciążony kosztami naprawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia /nie spełnia. Zamawiający będzie się kierował regułą: ,spełnia albo ,nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. załącznika nr 2 do swiz) 4. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy to w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty dodatkowe: Wypełniony formularz oferty (wg załącznik nr1 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrydom.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej Stowarzyszenie Dobry Dom w Nowej Sarzynie, 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Łukasiewicza 3a (pok. nr 1).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej Stowarzyszenie Dobry Dom w Nowej Sarzynie, 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Łukasiewicza 3a (pok. nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach programu ,Pegaz 2003/ w module pomocy w dofinansowaniu likwidacji barier transportowych osób niepełnosprawnych - uczestników warsztatów terapii zajęciowej i zatrudnionych w Zakładach Aktywności Zawodowej/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.