eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Brzesko: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska
Numer ogłoszenia: 218381 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej miasta Brzeska obejmuje: A. Pielęgnację drzew miejskich i krzewów. B. Pielęgnację żywopłotów. C. Pielęgnację trawników. D. Obsadę wraz z pielęgnacją rabat, kwietników, konstrukcji kwietnikowych oraz kwietników wiszących. E. Konserwacja urządzeń zabawowych. F. Utrzymanie placów zabaw. G. Utrzymanie elementów wyposażenia terenów zieleni. H. Zamiatanie alejek i chodników. I. Opróżnianie koszy i wywóz śmieci. J. Utrzymanie zimowe chodników - załącznik Nr 5/B K. Utrzymanie tablic i słupów ogłoszeniowych. L. Utrzymanie zjazdów i pasów zieleni (obwodnica) + rondo Koszt dowozu i unieszkodliwiania odpadów pokrywa Wykonawca. Opis zakresu oraz wymagań pielęgnacyjnych dla poszczególnych form zieleni miejskiej przedstawia załącznik NR 5 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 5.000,00 PLN ( słownie złotych : pięć tysięcy 00/100 PLN ), zgodnie z art. 45 upzp oraz pkt. 8 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze zlecenia - prace na zieleni ogólnodostępne, w tym jedna winna wynosić 200 tys.zł. e) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zezwolenie Burmistrza Brzeska na zbieranie i transport odpadów komunalnych (nie dotyczy Gminnej Jednostki Organizacyjnej dla której przedmiotowe zezwolenie nie jest wymagane), 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. Jako minimum przyjmuje się zatrudnienie 5 osób zgodnie z wymogami Prawa Pracy, 4a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania zamówienia: - jako minimum dla osoby sprawującej bezpośredni nadzór wymagane jest - gospodarz zieleni II stopnia lub mistrz ogrodnik, - w grupie pracowników wykonujących czynności pielęgnacji drzewostanu - pilarz drzew ozdobnych II stopnia, 6) wykaz wykonanych podobnych ( zieleń ogólnodostępna*) zamówień w latach 2007,2008,2009 z podaniem wartości, dat wykonania oraz odbiorców tych usług. Minimalna wartość robót w jednym z wymienionych lat przez oferenta latach winna wynosić 200 tys. zł. Udokumentowanie poprzez referencje prac wykonywanych na zieleni ogólnodostępnej. Uwaga: * przez zieleń ogólnodostępną rozumie się: - tereny zieleni w pasach dróg, - tereny zieleni miejskiej (w tym m.in. parki, zieleńce, place, bulwary, promenady) 7) wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonywania zamówienia (posiadanie w dyspozycji), jako minimum przyjmuje się: - kosiarki mechaniczne 2 sztuki, - kosiarka samojezdna + płóg do odśnieżania 1 szt - nożyce do cięcia żywopłotów elektr. 2 sztuki - ciągnik 8) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak we wzorze oferty zał. Nr 7. 9) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8/A i 8/B do SIWZ, 10) polisę ubezpieczeniową ( w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 11) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 12) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ, 13) oświadczenie uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 14) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 15) Informacja o podwykonawcach załącznik Nr 9 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51, pokój nr 112, telefon 0-14 68 63 100 wew. 124, w dniach pracy w godz. od 7:30 do 15:30 e-mail; beata.pajor@um.brzesko.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko - Sekretariat Burmistrza Brzeska, pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.