eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › budowa budynku zaplecza wraz z parkingiem w Zielonogórskim Ogrodzie Botanicznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21834

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: budowa budynku zaplecza wraz z parkingiem w Zielonogórskim Ogrodzie Botanicznym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Bogusława Ginko-Smolik tel. 068 456 48 06, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzą Miasta , pokój 403, Brygida Szymańska-Żyża, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 456 44 03, fax 068 456 44 55, e-mail: b.szymanska@um.zielona-gora.pl, www. bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku zaplecza wraz z parkingiem w Zielonogórskim Ogrodzie Botanicznym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest \Budowa budynku zaplecza wraz z parkingiem w Zielonogórskim Ogrodzie Botanicznym\ na terenie nieruchomości nr 019/6, 019/7, 119/1, 121/2 przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze i 118/3 przy ul. Tatrzańskiej w Zielonej Górze - zgodnie z dokumentacją budowlaną: Projekt zagospodarowania Odbudowa Zielonogórskiego Ogrodu Botanicznego - Etap II. Realizacja zadania obejmuje: 1. budowę jednokondygnacyjnego budynku zaplecza technicznego mieszczącego biura, pomieszczenia socjalne dla pracowników oraz pomieszczenia magazynowe - powierzchnia zabudowy: 308,55 m2, 2. zagospodarowanie terenu wokół budynku zaplecza - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej brukowej: 377,4 m2, - nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych: 374,5 m2, - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej: 54,6 m2, - włączenie do ul. Tatrzańskiej (poza obszarem zaplecza): nawierzchnia jezdni z kostki betonowej brukowej o pow. 40,8 m2; 3. budowa parkingu przy ul. Botanicznej - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej: 982,2 m2, - nawierzchnia z płyt ażurowych typu MEBA: 572,5 m2, - nawierzchnia wysepki z kostki brukowej betonowej: 40,0 m2, 4. budowa wiaty na polanie centralnej (przewidzianej do pełnienie funkcji prezentacyjnej, uzupełniającej dydaktyczny charakter ogrodu botanicznego); - powierzchnia obszaru wokół wiaty: 344 m2, w tym: a) nawierzchnia gumowa typu PLAYTOP: 26 m2, b) nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej: 110 m2, c) nawierzchnia chodnika żwirowa: 100 m2, d) siedziska betonowe: 7 m2; 5. budowa odcinków sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej; 6. budowa odcinka kabla zasilającego zaplecze techniczne; 7. geodezyjne wytyczenie w terenie poszczególnych elementów zagospodarowania oraz wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych i trzech egz. mapy powykonawczej. Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją ale bez wycinki i karczowania drzew i krzewów - wykonano w I etapie ) i bez zieleni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest \Budowa budynku zaplecza wraz z parkingiem w Zielonogórskim Ogrodzie Botanicznym\ na terenie nieruchomości nr 019/6, 019/7, 119/1, 121/2 przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze i 118/3 przy ul. Tatrzańskiej w Zielonej Górze - zgodnie z dokumentacją budowlaną: Projekt zagospodarowania Odbudowa Zielonogórskiego Ogrodu Botanicznego - Etap II. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 19.400,00 zł ( słownie : dziewiętnaście tysięcy czterysta złotych). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaniem co najmniej 1 zadaniem o min. wartości 1.000.000,00 zł odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , obejmującym budowę obiektów kubaturowych, ciągów pieszych i pieszo-jezdnych, realizację sieci zewnętrznych i wewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, zasilania w energię elektryczną oświetlenia terenu, potwierdzonym dokumentami o należytym wykonaniu; 2) Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia - osoby uprawnione do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: przynajmniej po jednym pracowniku z uprawnieniami w branżach: a) ogólnobudowlanej - konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, b) drogowej, c) elektrycznej - instalacji elektrycznych bez ograniczeń, d) sanitarnej - bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez odpowiednią Izbę Inżynierów Budownictwa; 3) wykonawca powinien posiadać zezwolenie odpowiednich organów na transport z terenu Miasta odpadów z budowy tj. 170181 - odpady z remontów i przebudowy dróg, 200201- odpady ulegające biodegradacji, 200202 - gleba i ziemia, zgodnie z art. 28 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.); 4) Wykonawca posiadający zezwolenie na transport uzyskane poza Miastem Zielona Góra powinien przedłożyć uzyskane w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze potwierdzenie gotowości przyjęcia odpadów na komunalną kompostownie odpadów w Raculi - art. 9 ust. 2 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poiz. 628 z późn. zm.), 5) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiąże się do zawarcia odpowiedniej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na okres realizacji inwestycji oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z ceną ryczałtową netto/ brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości nie mniejszej niż w 60%, wykonawca dopuszcza możliwość zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie do 40% robót objętych przedmiotem zamówienia wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp wg załącznika Nr 4 do specyfikacji; 5 ) wypełnione i podpisane oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp wg załącznika Nr 5 do specyfikacji; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do specyfikacji (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1 specyfikacji ); 7) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 7 do specyfikacji (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.2 a), b), c) d) specyfikacji) ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.2 a), b), c) d) specyfikacji ) ; 9) projekt umowy wg załącznika Nr 8 do specyfikacji; 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.5 specyfikacji ) ; 14) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\ (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.3 i 5. 4 specyfikacji ) ; 15) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) § 2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.zielona-gora.pl. Opłata: 998,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 403, ( tel. 068 456 44 03), osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 983,30 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększoną o kwotę opłaty pocztowej ( +15,00 zł ) w wysokości 998,30 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamów.SIWZ pzesłać na fax 068 456 44 55. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 810.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.