eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezodkrywkową w Szczercowie - Zadanie III ul. Piłsudskiego st. nr 8 do st. nr 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Szczerców: Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezodkrywkową w Szczercowie - Zadanie III : ul. Piłsudskiego st. nr 8 do st. nr 10
Numer ogłoszenia: 218255 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187211 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczerców, ul. Pułaskiego 8, 97-420 Szczerców, woj. łódzkie, tel. 44 6318059, faks 44 6318079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezodkrywkową w Szczercowie - Zadanie III : ul. Piłsudskiego st. nr 8 do st. nr 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kanalizacji sanitarnej metodą bezodkrywkową w Szczercowie - Zadanie III : ul. Piłsudskiego st. nr 8 do st. nr 10 z następującymi elementami robót: 1)roboty drogowe ; 2) remont studzienek i kanału - kanał z rur kamionkowych o średnicy 200mm i dł 121mb, studzienki 3szt, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia określają dołączone do SIWZ: 1) załącznik nr 8 - dokumentacja -projekty budowlane; 2) załącznik nr 9 - specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót; 3) załącznik nr 10 - przedmiary robót budowlanych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2) przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3) przygotowania zaplecza budowy, 4) zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 5) zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 6) oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 7) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm), 8) przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 9) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 10) uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; 11) wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu wraz z zajęciem pasa drogowego, 12) wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 13) stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 14) udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru robót, 15) niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 17) stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 18) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: a. protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę, b. dokumentacja powykonawcza - film z nagrania kamerą wprowadzoną do kolektora przed i po wykonaniu uszczelnienia w dwóch egzemplarzach /płyta DVD/ c. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, d. protokoły badań i sprawozdań, e. rozliczenie końcowe budowy, z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości, f. sposób eksploatacji przedmiotu zamówienia 19) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 20) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 21) obowiązkiem Wykonawcy jest powiadomienie mieszkańców o terminie wykonywania uszczelnienia kanalizacji - pisemnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIMARK Sp. z o.o., ul.Niwy 38, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90882,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98925,23

  • Oferta z najniższą ceną: 98925,23 / Oferta z najwyższą ceną: 104058,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.