eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Opracowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zadaniacentrum usługowo - rozrywkowe przy ul. Królowej Jadwigi i ul. Paderewskiego



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Brodnica: Opracowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania: centrum usługowo - rozrywkowe przy ul. Królowej Jadwigi i ul. Paderewskiego
Numer ogłoszenia: 218254 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy , ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, faks 056 4982626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania: centrum usługowo - rozrywkowe przy ul. Królowej Jadwigi i ul. Paderewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu. 2. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu oraz programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania: Centrum usługowo - rozrywkowe przy ul. Królowej Jadwigi i ul. Paderewskiego. 3. Wykonawca opracowuje koncepcję zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianą Dz.U. z dnia 29 kwietnia 2005 r. Nr 75, poz. 664), na podstawie art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 3.1. Program użytkowy: a.) Galeria Handlowa liczba kondygnacji - do 3 kondygnacji nadziemnych + 1 podziemna, powierzchnia użytkowa galerii - 17 000 - 18 000 m2 + powierzchnia parkingu, przestrzeń handlowa do 2000 m2, usługi, gastronomia, kino (2 sale), bowling (6 torów) + salon gier, miejsca postojowe - 200 - 250 MP, w miarę możliwości zadaszone b.) Centrum Basenowo - Rekreacyjne liczba kondygnacji - do 3 kondygnacji nadziemnych + 1 podziemna, powierzchnia użytkowa - 4 000 - 4 500 m2, program użytkowy: holl wejściowy, kawiarnia, kasy, przebieralnie, basen 12,5 x 25 m, basen rekreacyjny, basen do ćwiczeń, basen - sztuczna rzeka, brodzik dla dzieci, jakussi, sauna sucha, mokra, baseny wyhamowywujące zjeżdżalni wodnych, 2 zjeżdżalnie wodne (zewnętrzne), gabinety pielęgnacji ciała, trybuny na 180 osób, pomieszczenia techniczne do obsługi basenu c.) Hotel liczba kondygnacji - do 4 kondygnacji nadziemnych + 1 podziemna, powierzchnia użytkowa - 4 000 - 4 500 m2, program użytkowy: pokoje hotelowe 50 - 60 pokoi, 2 - 5 apartamentów, sala restauracyjna na 100 - 120 osób, kuchnia z zapleczem, SPA, sala konferencyjna dla 70 - 100 osób, 2 sale szkoleniowe dla 20 - 30 osób. 4. Forma i zakres opracowania: 4.1. Część graficzna: a.) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, b.) koncepcję kubaturową obiektów oraz rzuty poszczególnych kondygnacji, c.) przestrzenna wizualizacja obiektów na usztywnionych planszach 700 x 1000 (na trzech). 4.2. Zamawiający wymaga, aby oferenci złożyli ofertę: a.) w formie zapisu elektronicznego na płytach CD/DVD, b.) na papierze złożonym do formatu A4, c.) wizualizacji przestrzennej na usztywnionych planszach 100 x 70 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dokonali oględzin, wizji lokalnej na terenie przyszłych robót (realizacji projektu) i w ich okolicy oraz zapoznali się ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Brodnicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego - wg załącznika Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie oraz ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Brodnicy i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. c. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. e. Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wymagane dla ważności oferty, oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ oraz o zapoznaniu się z warunkami w terenie, ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Brodnicy i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. 6. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej jedną (1) usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie zaprojektowania obiektu rekreacyjno - usługowego o wielkości minimum 15 000 m2. Należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje zleceniodawców lub dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie tj. z należytą starannością, w treści których m.in. wymieniony jest zakres i rodzaj usług zrealizowanych przez Wykonawcę - wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 6. 7. Potencjał kadrowy - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do powyższego wykazu powinny być dołączone kopie dokumentów potwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. - główny projektant - wskazana osoba musi posiadać uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej. Załączyć dokumenty potwierdzające, iż wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie, że osoba ta należy do właściwego samorządu zawodowego (aktualne zaświadczenie o wpisie na listy członków Izby Urbanistów). - zespół - który będzie opracowywał dokumentację projektową. Załączyć dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwego samorządu zawodowego. Jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to musi załączyć do niego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt X. ppkt 7. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wg załącznika Nr 8 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 9 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wyłącznie dla podmiotów zbiorowych - wg załącznika Nr 10 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brodnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na adres siedziby zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.