eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Modernizacja drogi leśnej w Nadleśnictwie Świętoszów - Leśnictwo Lubiechów.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Świętoszów: Modernizacja drogi leśnej w Nadleśnictwie Świętoszów - Leśnictwo Lubiechów.
Numer ogłoszenia: 218194 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów, ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7311259, fax 068 3772285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi leśnej w Nadleśnictwie Świętoszów - Leśnictwo Lubiechów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji drogi leśnej w Leśnictwie Lubiechów. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Parametry drogi: a) długość modernizowanej drogi 800 mb b) szerokość modernizowanej drogi 3.50 m c) pobocza o szerokości 2 x 0.5 m d) rów przydrożny jednostronny z brzegami wypłyconymi o szerokości dna 0.40 m i głębokości 0.30 m e) grubość podbudowy 10 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-63 mm f) grubość nawierzchni 10 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-31,5 mm 1.2. Parametry poboczy: a) pobocza o szerokości 2 x 0.5 m b) grubość podbudowy 10 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-63 mm c) grubość nawierzchni 10 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-31,5 mm 1.3. Parametry mijanek: a) długość mijanki 30 m b) długość skosów wjazdu i wyjazdu z mijanki 2 x 6 m c) grubość podbudowy 15 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-63 mm d) grubość nawierzchni 10 cm kruszywo łamane niesortowane o frakcji 0-31,5 mm

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 000 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100 ) Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form /art.45 ust.6 ustawy PZP/ - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. /Dz.U. Nr 109,poz.1158 z późniejszymi zmianami/ 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S.A. O/Żagań 37 1020 5460 0000 5002 0003 7192. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie w siedzibie Zamawiającego w Świętoszowie, ul. Brzozowa 17 przed publiczną sesją otwarcia ofert a do oferty przedłożą potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. Prosimy o nie przedkładanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 1.1. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 listopad 2007r. do godz. 9.30. 1.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium na wymagany okres związania ofertą według zasad określonych w niniejszym rozdziale, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 3. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania z ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego d) pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) odmówi podpisanie umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: - Zatrudnianie pracownika posiadającego uprawnienia do nadzorowania wykonywanych robót. - Posiadanie doświadczenia w zakresie wykonywania remontów dróg w zakresie i w technologii tożsamej z określoną w opisie przedmiotu zamówienia: w okresie ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej jedną robotę drogową o wartości minimum 50 000zł. -Posiadanie uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku), b) kosztorys ofertowy sporządzony poprzez wypełnienie załączonego wzoru, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają tu zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87 poz.605). d) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, e) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować robotami posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w tym zakresie, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie.( wg załączonego wzoru) h) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych ( wg załączonego wzoru) 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świętoszów ,ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Świętoszów ,ul. Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.