eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 2400 par rękawic z membraną izolacyjną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Warszawa: Dostawa 2400 par rękawic z membraną izolacyjną
Numer ogłoszenia: 218191 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, fax. 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2400 par rękawic z membraną izolacyjną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji rękawic z membraną izolacyjną w ilości 2400 par, które będą wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a w szczególności: należycie wykonał lub wykonuje (1) w okresie ostatnich trzech (2) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 dostawę przedmiotów o charakterze zbliżonym co do złożoności przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, tj. rękawic ochronnych chroniących przed zimnem i wilgocią oraz zagrożeniami mechanicznymi w ilości nie mniej niż 1000 par. (1) jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym (2) jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt VII SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego, z podaniem: przedmiotu zrealizowanego zamówienia (z wyszczególnieniem liczby par dostarczonych rękawic), podmiotu zlecającego zamówienie (odbiorcy dostawy) oraz daty wykonania zamówienia (dzień, miesiąc, rok). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w wykazie zostały wykonane należycie. Ponadto Wykonawca musi złożyć: 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: 5.1. Analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny, skóry, laminatu oraz wyrobu gotowego, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być wystawione dla: - wyrobu gotowego przez akredytowane laboratorium badawcze; - materiałów przez akredytowane laboratorium badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe). 5.2. Jeden egzemplarz dokumentacji techniczno - technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać, co najmniej następujące informacje: a. opis przedmiotu zamówienia, b. rysunek (rysunki), c. wymagania techniczne (m.in. wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), d. charakterystykę podstawowych materiałów, e. opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, f. tabelę wymiarów, g. opis sposobu pakowania. Dokumentacja techniczno-technologiczna oferowanych rękawic musi być opatrzona danymi identyfikującymi Wykonawcę. Zaleca się, aby była opatrzona również nazwą i numerem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Wraz z ofertą Wykonawcy dostarczą ostateczny wzór oferowanego przedmiotu zamówienia tj. 1 parę rękawic z membraną izolacyjną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość i estetyka wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38, tel. (022) 500 44 74, fax. (022) 500 47 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG w Warszawie przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 9.00 - 15.00 (od poniedziałku do piątku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.