Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Warszawa: Wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie
Numer ogłoszenia: 218138 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi zabezpieczenia i ochrony imprezy masowej - miejskiej zabawy sylwestrowej Zakochaj się w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie i ochrona imprezy masowej pod nazwą miejska zabawa sylwestrowa Zakochaj się w Warszawie (zwanej dalej Imprezą), organizowanej przez Biuro Promocji Miasta od godz. 20.00 w dniu 31 grudnia 2007 roku do godz. 02.30 w dniu 01 stycznia 2008 roku na Placu Defilad i ul. Marszałkowskiej (na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Widok) w Warszawie. Zamówienie o wartości poniżej 211.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego; c) oświadczą, że impreza będzie zabezpieczana zgodnie z treścią ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 909 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z 2.07.2002 w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania (Dz. U. z 2002r., Nr 113, poz. 986); d) wykażą, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na zabezpieczeniu i ochronie plenerowej imprezy masowej o charakterze rozrywkowym, w której uczestniczyło przynajmniej 15.000 osób; e) dysponują osobą, która odbyła szkolenie w zakresie wykonywania zadań kierownika do spraw bezpieczeństwa i która w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pełniła funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa w min. 3 plenerowych imprezach masowych o charakterze rozrywkowym, w których uczestniczyło przynajmniej 15.000 osób. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów, zawartych w złożonej przez Wykonawcę ofercie, na potwierdzenie ich spełnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego; d) oświadczenie Wykonawcy, że impreza będzie zabezpieczana zgodnie z treścią ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 909 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z 2.07.2002 w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania (Dz. U. Nr 113, poz. 986); e) zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie wykonywania zadań kierownika do spraw bezpieczeństwa dla osoby wskazanej do wykonania zamówienia, wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z 2.07.2002 w sprawie wymogów, jakie powinny spełniać służby porządkowe organizatora imprezy masowej w zakresie wyszkolenia i wyposażenia oraz szczegółowych warunków i sposobów ich działania; f) wykaz, należycie wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na zabezpieczeniu i ochronie plenerowej imprezy masowej o charakterze rozrywkowym, w której uczestniczyło przynajmniej 15.000 osób; g) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług, o których mowa w pkt.III.2) ppkt 3 lit. f) niniejszego ogłoszenia; h) Formularz dokumentujący doświadczenie kierownika ds. bezpieczeństwa, wskazanego do realizacji przedmiotowego zamówienia na potwierdzenie warunku określonego w pkt III.2) ppkt 1. lit. e) niniejszego ogłoszenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3, u Pani Laury Bujak (tel.: 0-22 595-33-70) w godz.: pon.: 10.00÷18.00, wt÷pt: 8.00÷16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 10:45, miejsce: ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Promocji Miasta (BPM) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy 2. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Canaletta 2, II p., pok. 3, 00-099 Warszawa Numer Sprawy: ZP/LB/341/II-209/07 fax: (0-22) 595-33-68 3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwaną dalej ustawą. 4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej pod adresem www.um.warszawa.pl, jak również można ją uzyskać osobiście w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 3, u Pani Laury Bujak (tel.: 0-22 595-33-70) w godz.: pon.: 10.00÷18.00, wt÷pt: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą po uprzednim złożeniu wniosku o jej przekazanie 5. Zamówienie zrealizowane zostanie w terminie od dnia 28.12.2007 r. do dnia 03.01.2008 r. 6. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, piętro II, pokój nr 2, w tym samym dniu o godz. 11:00 7. Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Pan Krzysztof Konarzewski (BPM) tel.: (0-22) 656-71-71, b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Laura Bujak (BZP), tel.: (0-22) 595-33-70.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.