eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomości Łódź-Śródmieście Katedralna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Łódź: przątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomości Łódź-Śródmieście Katedralna
Numer ogłoszenia: 218122 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Katedralna" , ul. Piotrkowska 238, 90-360 Łódź, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedralna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Łódź.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przątanie posesji administrowanych przez Administrację Nieruchomości Łódź-Śródmieście Katedralna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zlecenia jest utrzymywanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym, 63 nieruchomości (powirzchnie; wew., zewn., ziel.) o ogólnej pow. 62660 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami (minimum 10) zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych; posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; funkcjonują w obrocie gospodarczym w branży usług sanitarno-porządkowych i wykonali co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności przedmiotu zamówienia oraz wartości nie mniejszą niż 60% wartości zamawianych usług każda, a przy tym właściciel lub zatrudniony pracownik nadzoru legitymuje się ogółem co najmniej 3 letnim doświadczeniem w koordynowaniu/nadzorze usług o porównywalnym zakresie. Ocena wg kryterium spełnia / niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczoną przez wykonawcę za zgodność ze stanem faktycznym i prawnym; oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków z art.22 i 24 Ustawy o zamówieniach publicznych;aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie oferenta o dokonanej wizji lokalnej; wykaz osób, odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, posiadane doświadczenie, w tym minimum pracowników do realizacji zamówienia; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań, odpowiadających swoim rodzajem, charakterem oraz wartością nie mniejszą niż 60% wartości usług stanowiących przedmiot zamówienia każda; opinie zleceniodawców potwierdzające, że usługi, o których mowa wyżej, zostały wykonane z należytą starannością, (nie załączać opinii AN Katedralna); kopie ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; zaakceptowany wzór umowy; umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). Wymienione w niniejszej SIWZ kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem (poświadczone za zgodność ze stanem faktycznym i prawnym) przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedralna.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracj Nieruchomościmi Łódź-Śródmieście Katedralna 90-360 Łódź, ul. Piotrkowska 238 I p. pok. 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Administracj Nieruchomościmi Łódź-Śródmieście Katedralna 90-360 Łódź, ul. Piotrkowska 238 I p. pok. 8. (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.