eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie kompleksowej modernizacji sal wykładowych A i B w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21807

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie kompleksowej modernizacji sal wykładowych A i B w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, do kontaktów: 1) Roman Kołodziejczyk-przedmiot zamówienia; 2) Janusz Kulka-SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145, e-mail: zampub@au.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.au.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Sekretariat Kanclerza, pok. 304, 1) Roman Kołodziejczyk-przedmiot zamówienia; 2) Janusz Kulka-SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 1) 061 848 70 20, 502 032 969; 2) 061 848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kompleksowej modernizacji sal wykładowych A i B w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji dwóch sal wykładowych A i B w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu. Sale są usytuowane w niskiej, trzykondygnacyjnej części obiektu jedna nad drugą. Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z projektem technicznym i ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający posiada pozwolenie na budowę. Zamawiający podzielił zamówienie na zadania: roboty budowlano-instalacyjne (zadanie nr 1) i montaż wyposażenia w siedziska i pulpity (zadanie nr 2). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sala wykładowa A o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). Sala wykładowa B o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.06.2007; lub data zakończenia: 19.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych), dla zadania nr 2 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty (dot. zadania nr 1 i nr 2), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. zadania nr 1 i nr 2), 3.zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dot. zadania nr 1); 4.oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy (dot. zadania nr 1 i nr 2), 5.wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy oraz osób, które będą kierować robotami branżowymi (dot. zadania nr 1), 6.wykaz wykonanych robót budowlanych - co najmniej 2 robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej 40% ceny oferty brutto każde, oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (dot. zadania nr 1), 7.wykaz wykonanych dostaw, co najmniej 1 dostawa w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej 40% ceny oferty brutto, oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie (dot. zadania nr 2), 8.oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia (dot. zadania nr 1 i nr 2); 9.oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy , udzielą co najmniej: dla zadania nr 1 - 36 miesięcy, dla zadania nr 2 - 36 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia. 10.zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy (dot. zadania nr 1 i nr 2), 11.zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej (dot. zadania nr1 i nr2), 12.oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, zobowiązuje się zawrzeć na własny koszt, umowę ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano - montażowych. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 300.000 zł. Na dokumencie tym musi być wyszczególnione, że ubezpieczenie to dotyczy \Wykonania modernizacji sal wykładowych A i B w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu\, do czasu odbioru końcowego robót (dot. zadania nr 1), 13.dowód wniesienia wadium (kserokopia) - dot. zadania nr 1 i nr 2. 14.oświadczenie Wykonawcy, że jeśli jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych świadectw (certyfikatów): 1) na zgodność normami dla mebli szkolnych, 2) atesty dla lakierów, farb, płyt wiórowych, 3) atest na trudnopalność dot. krzesła dla wykładowcy (warstwa obiciowa i pianki) - wg załącznika nr 10 (dot. zadania nr 2); 15.rysunki katalogowe oferowanych siedzisk wraz z pulpitami (dot. zadania nr 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie AR lub za zaliczeniem pocztowym (opłata nie dot. SIWZ pobranej ze strony internetowej Zamawiajacego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, Sekretariat Kanclerza, pok. 304 III pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wykonanie robót budowlanych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej oraz okablowanie do sieci audio-wideo (bez dostawy sprzętu audio-video) sal wykładowych A i B. 1) Krótki opis: wykonanie robót budowlanych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej oraz okablowanie do sieci audio-wideo (bez dostawy sprzętu audio-video) sal wykładowych A i B. Szczegółowy zakres prac określono w projekcie technicznym, SIWZ i Zestawieniach ilościowo-wartościowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.30.00.00, 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sala wykładowa A o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). Sala wykładowa B o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 19.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie sali do dnia 28/09/2007 CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa i montaż wyposażenia sali wykładowej, tj. siedzisk i pulpitów dla słuchaczy, pulpitu profesorskiego wraz z fotelem. 1) Krótki opis: dostawa i montaż wyposażenia sali wykładowej, tj. siedzisk i pulpitów dla słuchaczy, pulpitu profesorskiego wraz z fotelem. Szczegółowy zakres prac określono w projekcie technicznym, SIWZ i Zestawieniach ilościowo-wartościowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Sala wykładowa A o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). Sala wykładowa B o powierzchni użytkowej 104,50 m2 i 110 miejscach (po modernizacji - 99 miejsc). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 16.08.2007; Zakończenie: 19.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.