eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa drogi powiatowej 1238W Szulmierz - Wola Wierzbowska - Zielona - Wężewo - Krasiniec -( do dr. 57) w km 0+000 - 3+253; 6+535,4 - 9+004

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Ciechanów: Przebudowa drogi powiatowej 1238W Szulmierz - Wola Wierzbowska - Zielona - Wężewo - Krasiniec -( do dr. 57) w km 0+000 - 3+253; 6+535,4 - 9+004
Numer ogłoszenia: 218062 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, faks 023 6725414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej 1238W Szulmierz - Wola Wierzbowska - Zielona - Wężewo - Krasiniec -( do dr. 57) w km 0+000 - 3+253; 6+535,4 - 9+004.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy przebudowie dwóch odcinków drogi powiatowej nr 1238W Szulmierz - Wola Wierzbowska - Zielona - Wężewo - Krasiniec -( do dr. 57) w km 0+000 - 3+253; 6+535,4 - 9+004 tj łącznej długości 5,721,6 km Asortymentowo zakres robót na podlegających przebudowie odcinkach obejmuje m.in.: 1.wzmocnienie istniejącej nawierzchni ( warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego oraz warstwa wyrównawcza grubości 2-3 cm z betonu asfaltowego 2. poszerzenie nawierzchni jezdni do szerokości 5,00mb w km 0+000 - 3+253, i do 6,00 mb w km 6+535,4 - 9+004; 3.odbudowa i wzmocnienie poboczy 4.wykonanie wjazdów na przyległe posesje 5.wykonanie zatoki autobusowej 6.wymianę oznakowania pionowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności Wykonawcą zamówienia może być przedsiębiorca będący osobą fizyczną, osobą prawną uczestniczącą indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja); podmioty wykonujące zamówienie łącznie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania. 4) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel biorący udział w robotach liniowych i wymaganych minimalnych wymagań dla osób pełniących funkcję kierownika robót/ kierownika budowy ( 5 lat doświadczenia w tym 3 lata jako kierownik robót i przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego ) i laboranta ( 3 lata doświadczenia zawodowego) 5) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 inwestycje o następującej specyfikacji każde : - charakter robót (przebudowa dróg co najmniej w kategorii Z), - zakres robót - nie mniej niż 4,0 km obiektu liniowego - asortyment robót ( charakter robót i złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia) Warunek ten może być spełniony łącznie przez konsorcjum. 6) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 120 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowę dostawy mieszanki mineralno-bitumicznej, tak aby czas transportu mieszanki od załadunku do wyładunku nie przekraczał 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury przy wbudowaniu. - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton w ilości do płynnego przetransportowania materiał ów na budowę, - koparko-ładowarką - szt. 1 - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) informację o dysponowaniu sprzętem f) informację o dysponowaniu laboratorium g) informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze osobę/y uprawnioną/ne do reprezentacji wykonawcy uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa h) informację o doświadczeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty ( protokóły odbioru lub referencje ) potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. i) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j) Wykaz stawek i narzutów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie ul. Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie ul. Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów pokój nr 1 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.