eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › WYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Giżycko: WYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU
Numer ogłoszenia: 217949 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYCINKI, NASADZEŃ DRZEW ORAZ WSTĘPNEJ PIELĘGNACJI NOWO POSADZONEJ ZIELENI NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ NR 4352 W GIŻYCKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki, nasadzeń drzew oraz wstępnej pielęgnacji nowo posadzonej zieleni na terenie administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4352 w Giżycku, tj. na terenach kompleksów wojskowych, w zakresie i ilościach podanych poniżej, a szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1.1 Kompleks wojskowy w m. Orzysz, ul. Wojska Polskiego a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 9 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim, d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 20 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki wysokości powyżej 120 cm Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. e) dodatkowe usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie (zgodnie z przedmiotem zamówienia) w ilości 9 szt. 1.2 Kompleks wojskowy w m. Orzysz, ul. 1 Maja a). wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 w ilości 25 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim. 1.3 Kompleks wojskowy w m. Bemowo Piskie, (tarczociąg) a) wycięcie drzew zgodnie z przedmiotem specyfikacji w ilości 4 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim. 1.4 Kompleks wojskowy w m. Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego a) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 19 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki świerka: wysokość powyżej 120 cm, berberysa: wysokość 50 - 60 cm. Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.5 Kompleks wojskowy w m. Szeroki Bór a) wycięcie drzew zgodnie z w ilości 2 sztuki, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 20 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki wysokości powyżej 120 cm: Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.6 Kompleks wojskowy w m. Ełk, ul. Szkolna a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 2 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim. 1.7 Kompleks wojskowy w m. Giżycko, ul. Wojska Polskiego a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 30 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 95 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki klonu, kasztanowca, żywotnika - wysokości powyżej 120 cm, sadzonki cisa pospolitego - wysokość od 50 - 60 cm: Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. e) dodatkowe usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie (zgodnie z przedmiotem zamówienia) w ilości 45 szt. 1.8 Kompleks wojskowy w m. Giżycko, ul. Moniuszki a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 19 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 26 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki - wysokości powyżej 120 cm: Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.9 Kompleks wojskowy w m. Giżycko, OSzW a) Usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie (zgodnie z przedmiotem zamówienia) w ilości 1 szt. 1.10 Kompleks wojskowy w m. Giżycko, ul. 1 Maja a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 40 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 137 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki klonu, głogu, żywotnika - wysokości powyżej 120 cm, sadzonki cisa pospolitego - wysokość od 50- 60 cm: Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. e). dodatkowe usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie (zgodnie z przedmiotem zamówienia) w ilości 3 szt. 1.11 Kompleks wojskowy w m. Brożówka (gm. Kruklanki) a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 29 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 29 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki jarząbu i żywotnika wys. powyżej 120 cm. Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.12 Kompleks wojskowy w m. Giżycko, ul. Nowowiejska a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 7 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 13 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - sadzonki cisa pośredniego - wysokość od 50 - 60 cm: Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. e) dodatkowe usuwanie karp korzeniowych i korzeni poprzez tzw. frezowanie (zgodnie z przedmiotem zamówienia) w ilości 2 szt. 1.13 Kompleks wojskowy w m. Mrągowo (Półwysep Czterech Wiatrów) a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 43 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Giżycku. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 43 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - Warunki nasadzeń: wysokość - powyżej 3m, korona uformowana, donica powyżej 50l, obwód pnia powyżej 15 cm, mierzone na wys. 100 cm. Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.14 Kompleks wojskowy w m. Gołdap ul. Partyzantów 33 a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 21 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Gołdapi. d) wykonanie nasadzeń zamiennych w ilości 21 szt. (sadzonki zakupione przez Wykonawcę) - Warunki nasadzeń: sadzonki powyżej 150 cm. Na wykonane nasadzenia Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 1.15 Kompleks wojskowy w m. Węgorzewo (o. Ogonki) a) wycięcie drzew zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w ilości 3 szt., b) karczowanie pni (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), c) pocięcie drewna na kawałki 2 m (lub na długość wg. ustaleń z Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury) i ułożenie go w stosy w miejscu wyznaczonym przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie. 2. Wymagania techniczne zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy: 3.1 prace związane z wycinką drzew winny być prowadzone pod stałym nadzorem osoby odpowiedzialnej za wykonywane prace, 3.2 piłą motorową może pracować tylko osoba posiadająca uprawnienia, 3.3 osoby kierujące ruchem muszą bezwzględnie posiadać uprawnienia do kierowania ruchem, 3.4 niedopuszczalne jest prowadzenie prac w warunkach złej widoczności tj. podczas mgły, śnieżycy, ulewnego deszczu, po zmierzchu oraz podczas porywistego wiatru, 3.5 prowadzenie w strefie roboczej w tym samym czasie innych prac jest zabronione, 3.6 osoby wykonujące prace przy wycince drzew powinny posiadać odzież i obuwie ochronne oraz powinny być wyposażone w sprzęt ochrony osobistej (kaski, rękawice, kamizelki ostrzegawcze), 3.7 Stosowany sprzęt musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre prawidłowo osadzone. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy: 4.1 wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za prawidłowe prowadzenie robót, a w tym za oznakowanie robót, 4.2 bezpieczeństwo ruchu na drodze w strefie prowadzonych robót ( wykonawca, własnym staraniem i na własny koszt, opracuje, uzyska uzgodnienia, opinie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót), 4.3 ewentualne uszkodzenie linii napowietrznych, budowli, ogrodzeń itp., 4.4 ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą na rzecz osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami. 5. Do czasu złożenia oferty należy kontrolować aktualność SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego www.24wog.wp.mil.pl, ze względu na możliwość modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia oraz zmianę terminu otwarcia ofert w związku z pytaniami wykonawców. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzył podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł 00/100). UWAGA: Fakt opłacenia polisy musi wynikać albo z treści polisy (adnotacja ubezpieczyciela o dokonaniu wpłaty) albo z załączonego do polisy dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty należności (jednorazowej opłaty bądź raty).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SIWZ ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012r. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 3. Okoliczność, o której mowa powyżej, musi być stwierdzone protokolarnie. Nadto, do wprowadzenia wszelkich zmian wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna - pokój nr 109..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA: Termin wykonania całości zobowiązań wynikających z umowy ustala się do dnia 10.12.2012 r., z zastrzeżeniem warunku, że nasadzenia drzew zostaną wykonane najpóźniej do dnia 30.11.2012 r. zaś wycinka drzew zostanie wykonana najpóźniej do dnia 10.12.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.