eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza-Konopnickiej w Malborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Malbork: Przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza-Konopnickiej w Malborku
Numer ogłoszenia: 217928 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, faks 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza-Konopnickiej w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulic Mickiewicza, Konopnickiej i Sienkiewicza w Malborku wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego. W ramach robót przewidzianych do realizacji wykonane zostaną prace zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf. W zakres zamówienia wchodzą roboty : 1.1 Roboty drogowe (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) w tym: rozebranie nawierzchni bitumicznych o łącznej powierzchni 494,0 m2 rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 471,0 m2 rozebranie chodników o łącznej powierzchni 1 500,0 m2 rozebranie krawężników i obrzeży o łacznej długości 1 370,0 mb ułożenie nawierzchni bitumicznych 3 095,0 m2 (w-wa wiażąca 0/16mm gr. 6 cm i w-wa ścieralna 0/12mm gr. 5cm) ułożenie chodników z kostki bet. gr. 6 cm 1 326,0 m2 ułożenie kostki kamiennej 9/11 (pasy rozdziału) 259,0 m2 nawierzchnie z kostki bet. gr. 8 cm ( zjazdy ) 513,0 m2 ułożenie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 1121,0mb ułożenie obrzeży - 764,0 mb oznakowanie poziome - 46,0 m2 1.2. Przebudowa sieci oświetleniowej (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) m.in. demontaż starych i montaż nowych słupów oświetleniowych w ilości 8 szt , demontaż starych kabli od 1-5,5 kg w ilości 612m, układanie kabli o ciężarach od 1 do 9 kg/m w ilości 654mb, rury osłonowe d-140mm w ilości 172mb. 1.3. Przebudowa sieci wod-kan.i gaz, (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) w tym m.in.: - sieć wodociągowa PE, PEHD średnic od 110 do 225mm o łącznej długości 443,7 mb z przyłączami d-32 do 90mm długości 91,1m - sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych d-200mm dł. 106,5m z przyłączami PVC d-160 i 200 o łącznej długości 23,5m - sieć kanalizacji deszczowej PVC d-250 i 315mm dł. 76M z przyłączami d-200mm dł. 106,5m - przebudowa sieci gazowej z rur HDPD d-40, 63, 110 i 160 długości łącznej 221m 1.4. Przebudowa sieci telekomunikacyjnych (kable i światłowody) nalezących do TP S.A. Oraz Telefonii Dialog S.A. Z rozbiórką i budową studni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf) 1.5. Wykonanie nasadzeń zieleni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf 1.6. Wykonanie zieleni (zgodnie z dokumentacją budowlaną załączoną do SIWZ w wersji pdf 1.7.Przygotowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy w rejonie wykonywanych robót i ulicach przyległych 1.8.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót 1.9.Oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z układem docelowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00-100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 zadania polegające na przebudowie dróg wraz przebudową uzbrojenia podziemnego na kwotę nie mniejszą jak 1,5 mln złotych każde zadanie oraz posiadają referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe i terminowe wykonanie tych zadań. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w w ust. 1 pkt 1 do 4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.6) Wykaz osób kierujących wykonaniem zamówienia - kierownik budowy, kierownicy robót ( dotyczy to także podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu ) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 (wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 2 robót o porównywalnym charakterze i zakresie robót - załączyć referencje Inwestorów potwierdzające prawidłowe, terminowe i zgodne z jakością wykonanie tych robót), B.2) Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu i wartości wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. B.3) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy ( zał. Nr 7 ) oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.4) Wypełniona tabela elementów robót (załącznik nr 8). Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy złoży u Zamawiającego Kosztorysy szczegółowe na wszystkie elementy robót z cenami jednostkowymi. B.5) harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Rachunek zysków i strat - za okres ostatnich 2 lat (2007-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą prawidłowość prowadzenia rachunku , zdolność kredytową i jego ewentualne obciążenie tytułami egzekucyjnymi, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.000.000,00 zł. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 500.000,00 zł. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -D- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -D-. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2;A4;A5; C1;C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym biegłego tłumacza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5 pok. 217 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, Pokój nr 115 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.