eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu medycznego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Prudnik: Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu medycznego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku
Numer ogłoszenia: 217893 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla i podtlenku azotu medycznego na potrzeby Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Tlen medyczny: minimalna zawartość tlenu: 99,95% 2.Tlen medyczny wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów PCM SA NZOZ w Prudniku. Dostawa tlenu związana jest bezpośrednio z dzierżawą butli, w których dostarczany będzie tlen. Przedmiotem zamówienia będzie dostawa łącznie ok. 30 butli tygodniowo, przy czym butle dostarczane będą do: a)Szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku w ilości ok. 25 butli / tydzień b)ZOL przy ul. Konopnickiej 2 w Głogówku w ilości ok. 5 butli / tydzień. Dostawa uzależniona od potrzeb pacjentów. 3.Ogólna planowana ilość zamawianych m3 tlenu: w butlach 40 l poj. wynosi ok. 18 432 m3/2 lata (9216 m3/rok) 3.1.Tlen i Podtlenek azotu wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów w związku z tym powinien spełniać wymagania Polskiej Farmakopei. 3.2.Ponadto planowane są dostawy butli z tlenem dostarczane w butlach 10 l. poj. w ilości ok. 384 m3 / 2lata oraz w butlach 2 l pojemności w ilości ok. 103,2 m3 dla ratownictwa medycznego do szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64. 3.3.Planowane są dostawy podtlenku azotu ok. 56 kg (8 szt. butli o poj. 10 l.w ciągu 2 lat) w okresie obwiązywania umowy i dwutlenku węgla ok. 36 kg (6 szt. butli o poj. 10 l. w ciągu 2 lat) w okresie obowiązywania umowy . 3.4.Dostawa podtlenku azotu i dwutlenku węgla do szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku. Dostawa w butlach 10l. 3.5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych butli z tlenem, podtlenkiem azotu i dwutlenkiem węgla, w tym również dzierżawy butli. Ilości zamawianego tlenu, podtlenku azotu i dwutlenku węgla uzależnione będą od zapotrzebowania na poszczególnych oddziałach, a te z kolei od ilości pacjentów, którzy wymagają podawania tych gazów. 3.6.Ustala się, że tlen dostarczany będzie w butlach 40 litrowych, w których znajdować się będzie 6,4m3 tlenu medycznego, oraz butlach 10 litrowej i 2 litrowej pojemności dla potrzeb ratownictwa medycznego, podtlenek azotu i dwutlenek węgla w butlach 10 litrowych, w których znajdować się będzie odpowiednio 6 kg dwutlenku węgla i 7 kg podtlenku azotu. Butle muszą być zakonserwowane i zalegalizowane. 3.7.Zamawiający będzie dzierżawił butle, w których dostarczany będzie tlen medyczny, podtlenek azotu i dwutlenek węgla płacąc kwotę za tzw. butlodzień, czyli okres, w którym butle znajdować się będą w posiadaniu Zamawiającego. 3.8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość posiadania większej ilości butli, ze względu na konieczność zagwarantowania rezerwy. Za butle będące w posiadaniu na cele rezerw, Zamawiający uiszczać będzie również opłatę dzierżawną. 3.9.Kwota za transport będzie rozliczana w stawkach za transport- kurs niezależnie od ilości dostarczanych butli. 3.10.Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zamawiania transportu do dwóch swoich jednostek organizacyjnych tj. Szpital Prudnik ul. Piastowska 64 i ZOL Głogówek ul. Konopnickiej 2 dostawa zostanie policzona jako jeden kurs -jedna trasa. 3.11.Jeśli Oferent wygra więcej niż jedną część zamówienia, będzie on obciążał jedną kwotą za 1 kurs Zamawiającego, przypadku zamawiania przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład np. dwóch przedmiotów zamówienia. Działania te mają na celu ograniczyć koszty Zamawiającego związane z usługami transportowymi. 3.12.Ustala się, że dostawy realizowane będą jeden raz w tygodniu - dotyczy tlenu medycznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy tlenu w okresach krótszych niż tygodniowych, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. 3.13.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 3.14.Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 3 m-ce od daty dostawy. 3.15.Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i asortymentu poszczególnych pozycji zawartych w zamówieniu w okresie trwania umowy i w ramach jej wartości. 3.16.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.17.Zamówienie uzupełniające polegać będzie na zleceniu usług stanowiących przedmiot zamówienia w przypadku zwiększenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy więcej niż 20% wartości udzielonego zamówienia podstawowego 3.18.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 3.19.Umowa wygaśnie również po upływie 24 miesięcy niezależnie od wartości zrealizowanych dostaw. 3.20.Nie dopuszcza się ofert alternatywnych, wariantowych. 3.21.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, częściowych. 3.22.Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie w całości zamówienia przez podwykonawców Oferenta. Oferent jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia realizowanego przez podwykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2.nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3.nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4.podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5.podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Oferenta w ofercie na zasadzie spełnia / nie spełnia. 7.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (w załączniku nr 2) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. i 2. tejże ustawy, a także dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa poniżej: a)Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie oryginału albo poświadczonych urzędowo lub notarialnie kopii. Dopuszcza się przedstawienie kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b)Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, których charakter jest zgodny lub zbliżony do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, czasu realizacji, nazw zleceniodawców, wartości oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności Oferenta jest krótszy niż 3 lata, Zamawiający uzna dostawy, których wartość netto była większa lub równa 80% wartości oferty netto i dotyczy dostaw gazów medycznych c)Wykaz środków transportu wykorzystywanych do realizacji zamówienia d)Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) stanowiące załącznik nr 2 e)Zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania. f)Świadectwa, zezwolenia, koncesje lub inne dokumenty wymagane przepisami obowiązującego prawa dopuszczające do obrotu produktu leczniczego na terenie Rzeczpospolitej, a także zezwalające na jego wytwarzanie lub sprzedaż. Dotyczy tlenu medycznego oraz podtlenku azotu 8.Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Oferenta, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, szczegółowo wymienione w punkcie 4. Rozdział IV., wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich zapisów zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącej wyłączna podstawę przetargu. 10. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania z dostarczoną SIWZ, a także uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. 11.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony szczegółowo formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające wiarygodność prawną Oferenta: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - może być dołączone w formie czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składającą / składające ofertę, b)zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania. c)pełnomocnictwo do podpisania oferty, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, które nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest / są właścicielem / właścicielami firmy lub jeżeli jest on / oni wymieniony / wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w podpunkcie a, i z dokumentu tego wynika pełnomocnictwo, d)oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, e)wykaz zamówień w zakresie zgodnym lub zbliżonym z zakresem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, sporządzony na formularzu, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających, zgodnie z wymogami zapisanymi w tabeli, Rozdział III, f)zaparafowane na każdej stronie Istotne Warunki Umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, g)Wykaz środków transportu wykorzystywanych do realizacji zamówienia, którym będą świadczone usługi na rzecz Zamawiającego, h)Wykaz podwykonawców wykorzystywanych do wykonania niniejszego zamówienia złożonego zgodnie ze wzorem nr 6 do SIWZ, i)oświadczenie Oferenta, że oferowany przez niego przedmiot posiada wszelkie dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami dopuszczające przedmiot do użytku i obrotu na polskim rynku i zobowiązujące Wykonawcę do dostarczenia tychże dokumentów Zamawiającemu - oświadczenie to powinno być dołączone do oferty i stanowić jej integralną cześć, j)w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503) i dołączone do oferty z tym, że zaleca się aby były trwale, oddzielnie spięte (zgodnie z przytoczonym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności), k)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty: oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe). Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granica, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. Rozdziału IV, składa odpowiedni dokument, bądź dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie rozpoczęto likwidacji oraz nie ogłoszono upadłości Oferenta, b)nie orzeczono wobec Oferenta zakazu ubiegania się o zamówienie, c)Oferent nie ma zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne albo, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie. 3 i 4, składane są w formie odpisu, wypisu, lub wyciągu przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Termin wystawienia dokumentów został podany w tabeli - Rozdział III. W przypadku braku wskazania ważności danego dokumentu, uznaje się złożony dokument jest aktualny. 7.Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks Karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 ze zm.) i zgodnie z art. 24 ust. 2.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania. 8.W przypadku, gdy informacje wpisywane w określone pozycje poszczególnych załączników nie dotyczą Oferenta, wówczas Oferent winien wprowadzić w tych miejscach zapis: nie dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny ZOZ w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny ZOZ w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.