eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Knurów: Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
Numer ogłoszenia: 21788 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy: 1.1.Remont cząstkowy jezdni. - wycięcie uszkodzonych miejsc - nadanie regularnych kształtów, wyłamanie nawierzchni w miejscach wycięć i załadowanie materiałów na samochód, ew. do recyklera, wykonanie nawierzchni bitumicznej; uzupełnienie ubytków masą z recyklera, wypełnienie nacięć emulsją asfaltową i przesypanie piaskiem. 1.2.Remont cząstkowy chodników. - z płyt betonowych 35*35*5cm, - ułożenie fragmentu chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6cm na podsypce piaskowej, - ułożenie fragmentu nowego krawężnika betonowego 15x30cm, - wykonanie fragmentu ławy betonowej z oporem 35x10cm, pod krawężnik, - regulacja kratek ściekowych, - regulacja studni rewizyjnych kanalizacyjnych, - odwóz (dowóz) - gruzu, destruktu asfaltowego, płytek, obrzeży i krawężników. 1.3.Roboty liniowe w jezdni związane z remontem. - cięcia piłą nawierzchni bitumicznej i betonowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm, - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowej - warstwa wiążąca gr. 4 cm, - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowej - warstwa ścieralna gr. 3 cm, - opłata za unieszkodliwianie asfaltu. 2.Zakres prac: Szczegółowy zakres - w oparciu o potrzeby - wskaże i ustali Zamawiający. Prace będą wykonywane do czasu wyczerpania środków finansowych, przeznaczonych w budżecie miasta na 2009 r. tj. 250.000,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 6.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 robót o łącznej powierzchni napraw dróg asfaltobetonowych minimum 1.000 m2, 4. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia i wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę legitymującą się uprawnieniami budowlano - wykonawczymi do kierowania robotami drogowymi, przynależącą do OIIB i posiadającą wymagane ubezpieczenie OC, 5. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V pkt 1 SIWZ wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o łącznej powierzchni napraw dróg asfaltobetonowych minimum 1.000 m2, z podaniem wartości robót, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 5. wskazanie osoby na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC - jeżeli wykonawca nim dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 6.75 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06. Fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.