eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów gminnych w sezonie zimowym 2007/2008 i 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Krapkowice: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów gminnych w sezonie zimowym 2007/2008 i 2008/2009
Numer ogłoszenia: 217879 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, fax 077 4466888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów gminnych w sezonie zimowym 2007/2008 i 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg, chodników, placów i parkingów na terenie miasta i gminy Krapkowice, w tym: 1.1 dróg na terenie miasta o powierzchni ogólnej - 72 532 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 1.2 chodników, placów i płyty Rynku o powierzchni ogólnej - 18 290 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3 dróg na terenach wiejskich o powierzchni ogólnej - 69 200 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; 1.4 skrzyżowań dróg na terenie miasta o powierzchni ogólnej - 18 820 m2 - zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje : 2.1 mechaniczne oczyszczanie powierzchni dróg, chodników, palców i parkingów i zapewnienie przejezdności dróg w okresach zimowych a w miarę potrzeb oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie nadmiaru śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2.2 likwidowanie śliskości z powierzchni chodników, placów i płyty Rynku poprzez posypywanie materiałami zgodnie z technologią i normami zimowego utrzymania dróg oraz oczyszczanie, zgarnianie i wywożenie śniegu w przypadku nadmiernego jego nagromadzenia, 2.3 wykonywanie, w razie potrzeb, innych prac zleconych przez Zamawiającego wynikających z zimowego utrzymania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w/g formuły : spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. wykaz usług, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na zimowym utrzymaniu dróg i wartości brutto nie mniejszej niż 500 tys. PLN. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że przynajmniej jedna z wykazanych usług została wykonana należycie 7. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca. Wymaga się, aby wykonawca dysponował : - 2 pługami do odśnieżania, - 1 spycharko-ładowarką - 2 piaskarko-solarką, - 2 samochodami ciężarowymi o ładowności co najmniej 5 ton do wywozu śniegu - sprzęt mechaniczny do odśnieżania i posypywania chodników - 1 sztuka 8. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700 tys. PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 17 47-303 Krapkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach ul. 3 Maja 21 47-303 Krapkowice II piętro, sala narad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.