eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Budowa tymczasowych zewnętrznych schodów stalowych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych w ośrodku zdrowia w Bralinie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Bralin: Budowa tymczasowych zewnętrznych schodów stalowych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych w ośrodku zdrowia w Bralinie
Numer ogłoszenia: 217783 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tymczasowych zewnętrznych schodów stalowych oraz platformy dla osób niepełnosprawnych w ośrodku zdrowia w Bralinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówieniem objęte jest dostosowanie budynku przychodni lekarskiej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w szczególności w zakresie: a) wykonania podstawy dla platformy dźwigowej (dla pionowego transportu osób niepełnosprawnych) w postaci płyty fundamentowej żelbetowej na podbudowie betonowej, b) wykonania podestu i schodów stalowych wraz z balustradą, c) montażu platformy dźwigowej wraz z podłączeniem do istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej o minimalnych paramatrach technicznych zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ, d) rejestracji i odbióru urządzenia (platformy dźwigowej) w odpowiednim dla Zamawiającego Urzędzie Dozoru Technicznego, e) wybudowania chodnika o powierzchni około 66 m2 kostki betonowej o grubości 6 cm na podbudowie betonowej i podsypce piaskowej oraz wbudowaniu obrzeży betonowych na ławie betonowej. f) częściowej rozbiórki nawierzchni bitumicznej, g) wykucia otworu drzwiowego wraz z obróbką i montażem nowych drzwi wejściowych, których parametry techniczne opisano w załączniku nr 9 do SIWZ, h) wykonania zadaszenia (nad wybudowanym podestem) o konstrukcji drewnianej pokrytej dachówką karpiówką, i) wymiany i zmiany lokalizacji nowego grzejnika c.o. wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w pomieszczeniu przeznaczonym na wiatrołap, j) przeprowadzenia na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z rozpoczęciem działań budowlano-montażowych na obiekcie zabytkowym, przede wszystkim złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu o wydanie pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych, wg wymogów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 sierpnia 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, k) przekazania do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. l) Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlano-montażowe i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego, w tym na dostarczoną i zamontowaną platformę dźwigową co najmniej 24 miesięcznej gwarancji, 2) Zakresy robót: wg przedmiaru robót, projektu budowlanego, specyfikacji technicznych (Stwiorb), z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 3) Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. a) Wymagalny termin rozpoczęcia robót ziemnych - nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy; b) Wymagalny termin zakończenia wykonywania robót budowlano-montażowych: do dnia 20 grudnia 2013 r.; c) Termin przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji i uzyskania w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie wydane przez PINB w Kępnie: do dnia 31 stycznia 2014r. d) Zamówieniem objęte są również: - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem, - zapewnienie kierownictwa budowy przez osobę uprawnioną, - uzyskanie w Imieniu Inwestora pozwolenia na prowadzenie robót przy zabytku, - przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem i przekazaniem do eksploatacji, a szczególności zarejestrowanie urządzenia platformy dźwigowej w UDT, - uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie wydane przez PINB w Kępnie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 50 tys. złotych netto, w tym co najmniej 1 robota związana z przebudową, modernizacją lub remontem istniejącego budynku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), o doświadczeniu zawodowym, co najmniej 2 lata jako kierownik budowy na podobnych robotach oraz spełnia wymagania art. 24 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych z dnia 27 lipca 2011 (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określono w załączniku nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 13:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budynek ośrodka zdrowia to budynek dawnej pastorówki wchodzący w skład poewangelickiego zespołu sakralnego w Bralinie, wpisany do rejestru zabytków decyzją WWKZ z dnia 14.03.2006 r. l.dz. WD-4151/81/10R/2006, nr rej. 287/Wlkp/A.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.