eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD ¦wiecie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-06-06

¦wiecie: Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD ¦wiecie
Numer og³oszenia: 217716 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD ¦wiecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie administrowanym przez PZD ¦wiecie. Szczegó³owy zakres i warunki wykonania robót okre¶laj± : kosztorys ofertowy, SST okre¶laj±ce wymagania techniczne. Zamawiaj±cy wymaga wykonania oznakowania poziomego w nastêpuj±cych technologiach: - znakowanie farbami akrylowymi - cienkowarstwowo z zastosowaniem kulek odblaskowych. Powierzchnia do malowania cienkowarstwowo - 7368,41 m2 . Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwi±zania równowa¿ne, musi wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równowa¿ny czyli spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego w SST bêd±cych czê¶ci± SIWZ. Zamawiaj±cy dokona oceny równowa¿no¶ci w stosunku do wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyæ podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek czê¶ci zamówienia, zobowi±zany jest wskazaæ na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, bêdzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Wybrany Wykonawca zobowi±zany bêdzie do opracowania projektów czasowej organizacji ruchu dla potrzeb prowadzenia wszelkich robót objêtych zakresem zamówienia oraz do wykonania i utrzymania oznakowania robót na czas budowy. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e badania oznakowania poziomego, o których mowa w SST musza zostaæ przeprowadzone pod nadzorem przedstawiciela Zamawiaj±cego. Wykonawca winien ka¿dorazowo informowaæ Zamawiaj±cego o planowanym terminie wykonania badania w celu umo¿liwienia uczestnictwa w badaniu przedstawiciela PZD. Przewidywana liczba badañ oznakowania: - widzialno¶æ w dzieñ - 1 badanie na 1.000 m2, - widzialno¶æ w nocy - 1 badanie na 2.000 m2, - grubo¶æ oznakowania - 1 badanie na 1000 m2..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu oznakowania poziomego dróg na powierzchni min. 7.000,00 m2.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W wypadku dokonywania zmian wynagrodzenia na podstawie § 14 umowy na tej podstawie i¿ wyst±pi³a jedna z poni¿szych okoliczno¶ci: a) konieczno¶æ zmiany zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujêtych w Kosztorysie Ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego) wynikaj±cych z takiej przyczyny, i¿ w dokumentacji projektowej wyst±pi³y istotne braki lub b³êdy, tak¿e te polegaj±ce na niezgodno¶ci z przepisami prawa, lub stwierdzono w toku prowadzenia prac istotne wady w dokumentacji lub rozbie¿no¶ci ze stanem faktycznym na budowie, b) powziêcia wiadomo¶ci o nowych rozwi±zaniach technicznych lub technologicznych korzystniejszych dla zamawiaj±cego, c) konieczno¶ci ograniczenia zakresu robót poprzez pominiêcie robót, które okaza³y siê zbêdne, d) konieczno¶ci wykonanie rozwi±zañ zamiennych (równowa¿nych) w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej oraz w przypadkach gdy nast±pi± zmiany przewidzianych w umowie rozwi±zañ technicznych/technologicznych, spowodowanych w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: d.1) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub-i urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wynikaj±c± z zaprzestania produkcji lub-i wycofania z rynku tych materia³ów lub-i urz±dzeñ; d.2) pojawieniem siê na rynku materia³ów lub-i urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d.3) pojawieniem siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji oraz kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d.4) konieczno¶ci± zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, wtedy Zamawiaj±cy ma prawo, je¿eli jest to niezbêdne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy poleciæ Wykonawcy dokonywanie takich zmian, które s± niezbêdne dla wykonania przedmiotu umowy, tj.: d.4.1) wykonanie robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej lub-i zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót, d.4.2) wykonanie rozwi±zañ zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, d.4.3) pominiêcie robót, które w trakcie wykonywania niniejszej umowy sta³y siê zbêdne, Wydane przez Zamawiaj±cego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie uniewa¿niaj± w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceñ mog± stanowiæ podstawê do zmiany - na wniosek Wykonawcy - terminu zakoñczenia robót, o którym mowa §3 ust. 1 oraz zmiany wynagrodzenia. 2) Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez okre¶lenia zakresu zmian przez Zamawiaj±cego w protokole konieczno¶ci i zawarcia stosownego aneksu do umowy. 3) Zmiany wynikaj±ce z poleceñ, o których mowa w ust. 1, mog± wymagaæ sporz±dzenia aneksu do umowy, natomiast zmiany wykraczaj±ce poza przedmiot zamówienia bêd± w rozumieniu art. 67 ustawy Pzp zamówieniami dodatkowymi rozliczonymi w ramach oddzielnej umowy (umów).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Zarz±d Dróg, 86-100 ¦wiecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 W godzinach 7:30-14:30.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarz±d Dróg 86-100 ¦wiecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 Pokój nr 415.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.