eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Kościan: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 217684 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek i drukarek oraz dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych. Zamówienie obejmuje: Część I- Dostawa i obsługa serwisowa 4 kserokopiarek Część II -Dostawa i obsługa serwisowa 4 drukarek Część III - Dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej Miejscem dostawy, instalacji, uruchomienia i szkolenia obsługi kserokopiarek i drukarek jest: 1)Zespół Szkół nr 1 w Kościanie przy ul. Mickiewicza 12 - 1 kserokopiarka i 1 drukarka, 2)Zespół Szkół nr 2 w Kościanie Osiedle Piastowskie 43 - 1 kserokopiarka i 1 drukarka, 3)Zespół Szkół nr 3 w Kościanie przy ul. Wyzwolenia 24 - 1 kserokopiarka i 1 drukarka, 4)Zespół Szkół nr 4 w Kościanie przy ul. 27 Stycznia 1 - 1 kserokopiarka i 1 drukarka. Miejscem dostawy sprzętu do gimnastyki korekcyjnej jest Urząd Miejski Kościana Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan, Wydział Edukacji Kultury i Kultury Fizycznej ( pokój 200 ). Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia w części I i II muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Wymagany okres gwarancji na kserokopiarki i drukarki wynosi 36 miesięcy ( bez limitu kopii) od dnia zatwierdzenia protokołu odbioru. Określone w opisie przedmiotu zamówienia na część I i II parametry sprzętu są minimalne. Dopuszcza się zastosowanie sprzętu o parametrach wyższych niż wskazane parametry..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.00.00-6, 30.23.21.10-8, 37.44.29.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/koscianm/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 204.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 10:30, miejsce: kancelaria na parterze w siedzibie Zamawiającego, Al. Kościuszki 22 Kościan..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie w ramach projektu systemowego pn. Instytut Młodego Człowieka 2 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i obsługa serwisowa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i obsługa serwisowa 4 kserokopiarek dla szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i obsługa serwisowa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i obsługa serwisowa 4 drukarek dla szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do gimnastyki korekcyjnej do szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Kościan. 1. Basen suchy bez piłek o wym. 2m x 2m x 0,6m szt. 1 2.Piłeczki do suchego basenu plastikowe (4 kolory) o średnicy 6 cm kpl. 1000 szt.- kpl.2 3.Trampolina z siatką ochronną zewnętrzną i drabinką, śr. ok. 3m, wys. z siatką ok. 2 m, obciążenie do ok. 150kg, atesty, gwarancja 2 lata -kpl.1 4.Duża piłka sensoryczna z wypustkami śr. 65 cm-szt. 2 5.Duża piłka owalna śr. 40 cm dł. 65 cm-szt.2 6.Piłka skacząca z trwałej gumy z 2 uchwytami śr. 60 cm-szt.2 7.Piłeczki sensoryczne z kolczastymi wypustkami o zaokrąglonych końcówkach, kpl. 4 piłeczki w 4 kolorach, śr. 10 cm- kpl.2 8.Wałeczek sensoryczny Activ Roll z wypustkami do masażu i ćwiczeń korekcyjnych, dł. 15 cm-szt.2 9.Wałeczek sensoryczny z wypustkami do masażu i ćwiczeń korekcyjnych, wym. 5 x 11,5 cm-szt.2 10.Piłeczka sensoryczna jeżyk z kolczastymi wypustkami, śr. 5 cm, 20 g-szt. 2 11.Piłeczka sensoryczna jeżyk z kolczastymi wypustkami, śr. 10 cm, 165 g-szt.2 12.Basen suchy bez piłek o wym. 1,5m x 1,5m x 0,5m-szt.1 13.Piłeczki do suchego basenu plastikowe (4 kolory) o średnicy 6 cm kpl. 1000 szt.- kpl.2 14.Duża piłka sensoryczna z wypustkami śr. 65 cm-szt.2 15.Piłka skacząca z trwałej gumy z 2 uchwytami śr. 60 cm- szt.2 16.Piłeczki sensoryczne z kolczastymi wypustkami o zaokrąglonych końcówkach, kpl. 4 piłeczki w 4 kolorach, śr. 10 cm- kpl.2 17.Skakanka sznurkowa o dł. 2 m- szt.2 18.Piłeczki do suchego basenu plastikowe (4 kolory) o średnicy 6 cm kpl. 1000 szt. -kpl.1 19.Basen suchy bez piłek o wym. 1,5m x 1,5m x 0,5m-szt.1 20.Piłeczki do suchego basenu plastikowe (4 kolory) o średnicy 6 cm kpl. 1000 szt.- kpl.1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.29.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.