To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Toruń: Dostawa mebli biurowych szczegółowo wskazanych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 217470 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129418 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych szczegółowo wskazanych w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych szczegółowo wskazanych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27389.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) RSI projekt pn. Regionlany Ośrodek Rozwoju Innowacyjności Społeczeństwa Informacyjnego; 2) RPO WK-P na lata 2007-2013, 8 Pomoc Techniczna, działanie 8.1, nr projektu KSI RPKP.08.01.00-04-001/09, Zapewnienie sprawnego procesu zarządzania i wdrażania dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w 2009 roku; 3) Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Piorytet X, Działanie 10.1 Pomoc Techniczna, Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej PO KL na 2009 rok.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 32.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
- PPH Czapla i Spółka s.c. Zbigniew Czapla, Irena Czapla, ul. Wojska Polskiego 5, 10-290 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2811.80
- Oferta z najniższą ceną: 2811.80 oferta z najwyższą ceną: 6755.74
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET B
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 34.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
jakie przetargi wygrała firma
CZAPLA I SPÓŁKA S.C. ZBIGNIEW CZAPLA, IRENA CZAPLA
- PPH Czapla i Spółka s.c Zbigniew Czapla, Irena Czapla, ul. Wojska Polskiego 5, 10-290 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20743.27
- Oferta z najniższą ceną: 20743.27 oferta z najwyższą ceną: 52537.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET C
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 33.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Stolarski BRANDT Andzej i Słwomir Brandt s.c., Dąbrówka, ul. Starogardzka 11, 83-212 Bobowo, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3834.43
- Oferta z najniższą ceną: 3834.43 oferta z najwyższą ceną: 12501
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa separatora komórkowego z oprogramowaniem
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Badanie ewaluacyjne oszacowanie wartości wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy 6 m po opuszczeniu programu w ramach RPO WK-P 2014-2020
- Wykonanie prac, związanych z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych budynków K-PSOS-W Nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabosłyszącej i Niesłyszącej im. Gen. Stanisława Maczka w Bydgoszczy
- Dostarczenie 2024 sztuk gęsi Białej Kołudzkiej wraz z ubojem, pakowaniem i transportem
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komisariatu Policji w Otmuchowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Dostawa mebli dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.