eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Sukcesywna dostawa środków czystościowych dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Polanica-Zdrój: Sukcesywna dostawa środków czystościowych dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 21732 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. , ul. Zdrojowa 39, 57-320 Polanica-Zdrój, tel. 074 8680397, 8680211, faks 074 8681663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystościowych dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystościowych dla NZOZ ZUK SA w podziale na pakiety: Pakiet I -Papier toaletowy/reczniki papierowe Pakiet II- Artykuły do mycia/sprzątania Pakiet III-Pozostałe środki czystościowe Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy 39.81.10.00 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 356.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z artykułem 22pkt 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, którzy potwierdzą,że, 1.1.posiadaja uprawnienia do wykonania działalnosci lub czynności zapewniajacej prawidłowe wykonajie przedmiotowego zamówienia,1.2 posiadają niezbedną wiedze i doświdczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potrncjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajduja się w sytuacji ekonomicznej i fianasowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzilenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzjacych spełnienie tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Niespełnienie chocby jednego z warunków skutkować bedzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony i podpisany : formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę do podpisania oferty, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych formularz/ formularze cenowy/e (z wykorzystaniem wzoru); 1.2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu/ nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru); 1.3 parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umownych (z wykorzystaniem wzoru); 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 oświadczenie potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (z wykorzystaniem wzoru); 1.6.dokument potwierdzający należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem informacji (z wykorzystaniem wzoru) na temat jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. W przypadku składania oferty na poszczególne pakiety, referencje dotyczyć mogą zrealizowanych zamówień o wartości odpowiadającej wartości pakietu/ ów; 1.7. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznych (jeśli dotyczy). 1.8. Zgodę ministra zdrowia na obrót środkami biobójczymi (jeśli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktur - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji, ul Zdrojowa 39 57-320 Polanica Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekcja Kontroli Jakości i Eksploatacji, ul Zdrojowa 39, 57-320 Polanica Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.