Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Lipno: Ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej zgodnie z art. 11pkt 8 Ustawy Prawo
zamówień publicznych Dz.U.Nr 164,poz.1163
Numer ogłoszenia: 217137 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872144, fax 054 2872167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zgodnie z art. 11pkt 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U.Nr 164,poz.1163.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na obsługę bankową dla bezrobotnych i innych osób uprawnionych z następujących gmin powiatu lipnowskiego: 1. Miasto i Gmina Lipno 2. Miasto i Gmina Dobrzyń n/w 3. Miasto i Gmina Skępe 4. Gmina Bobrowniki 5. Gmina Chrostkowo 6. Gmina Kikół 7. Gmina Tłuchowo 8. Gmina Wielgie polegające na: - prowadzeniu pomocniczego rachunku bankowego - wypłacie świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych oraz innych wypłat gotówkowych dokonywanym osobom uprawnionym ze środków Funduszu Pracy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ww ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonej oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami przez wykonawcę określonymi w niniejszej Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. Ustawy - druk - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia publicznego oraz o związaniu z ofertą - druk - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. U W A G A ! W przypadku złożenia odpisu lub zaświadczenia wystawionego w terminie wcześniejszym niż 6 m-cy , za aktualny będzie uważany przez zamawiającego wyłącznie taki dokument, na którym będzie umieszczona informacja organu wydającego o aktualności wpisu ( informacja typu aktualny na dzień .............., przy czym informacja organu wydającego nie może być wystawiona wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3,4 i 5 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy do składania oświadczeń woli. Pisemne upoważnienie przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę. Dokumenty złożone bez zachowania terminów, o których mowa w punkcie 4 i 5 będą uznawane przez zamawiającego za nieaktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. warunki lokalowe i bezpieczeństwo obsługi - 20
- 3. koszt obsługi rachunku - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno, pok. nr 23 www.puplipno.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 13:00, miejsce: 1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23. 11. 2007r., do godz. 1300 w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowy Urząd Pracy w Lipnie, ul. Okrzei 7, 87-600 Lipno. pok. nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - IV etap
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Budowa hali magazynowej
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.