eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drodze wojewódzkiej Nr 858 w miejscowości Hedwiżyn poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 858 na odcinku 53+539,50 do km 53+658,40 wraz z wykonaniem azylu na przejściu dla pieszych w km 53+587,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Biłgoraj: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drodze wojewódzkiej Nr 858 w miejscowości Hedwiżyn poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 858 na odcinku 53+539,50 do km 53+658,40 wraz z wykonaniem azylu na przejściu dla pieszych w km 53+587,00
Numer ogłoszenia: 217118 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj , ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6882830, fax. 084 6863584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.netbip.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drodze wojewódzkiej Nr 858 w miejscowości Hedwiżyn poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 858 na odcinku 53+539,50 do km 53+658,40 wraz z wykonaniem azylu na przejściu dla pieszych w km 53+587,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa bezpieczeństwa ruchu na drodze wojewódzkiej Nr 858 w miejscowości Hedwiżyn poprzez przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 858 na odcinku 53+539,50 do km 53+658,40 wraz z wykonaniem azylu na przejściu dla pieszych w km 53+587,00 Dane dotyczące realizowanego przedsięwzięcia: 1) Stan istniejący -droga wojewódzka Nr 858 klasy G, jednojezdniowa, dwukierunkowa o szerokości jezdni 6,0 m (2 x 3,0 m) 2) Stan projektowany długość projektowanego odcinka drogi do przebudowy - 118,90 m parametry drogi w obrębie azylu: - szerokość jezdni lewej - 4,00 m - szerokość azylu dla pieszych - 2,00 m - szerokość jezdni prawej - 4,00 m - szerokość poboczy - 1,25 m parametry azylu - długość - 18,00 m - szerokość - 2,00 m roboty ziemne: - wykopy - 272 m3, - nasypy - 39 m3, - zużycie na miejscu - 39 m3, - nadmiar gruntu - 233 m3. konstrukcja nawierzchni (nakładka wzmacniająca na istniejącym ciągu drogowym na odcinku przebudowy): - sfrezowanie nawierzchni bitumicznej, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej grub. 5 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 8 cm, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną - grubość zmienna konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu (w obrębie azylu): - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o strukturze zamkniętej grub. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o strukturze częściowo zamkniętej grub. 8 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 10 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0÷31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grub. w-wy 10 cm, - wzmocnienie podłoża warstwą gruntu stabilizacji cementem RM = 1,5 MPa, grub. warstwy 15 cm, parametry chodnika (dojścia do przejścia przez jezdnię): - szerokość - 3,0 m konstrukcja nawierzchni chodnika: - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, - podsypka cementowo piaskowa grub. 4cm, - grunt stabilizowany cementem RM = 1,5 MPa, grub. 10 cm, - na azylu wykonanym na istniejącej nawierzchni warstwa wyrównawcza z piasku grubości zmiennej. odwodnienie drogi: - rów przydrożny, - umocnienie dna rowów korytkami betonowymi - 38 m - przepusty ? 50 na zjazdach do posesji - 195,8 m - kanały z rur kanalizacyjnych ? 315 - 2,0 m - studzienki ściekowe - 2 szt. - studzienki rewizyjne ? 150 głębok. 1,5 m - 2 szt. stała organizacja ruchu - znaki pionowe - słupki do znaków - 5 szt. - tablice znaków - (5+2) szt. - ogrodzenie U-12a - 8 m - ustawienie znaku U-5c zespolonego z aktywnym znakiem C-9 - 2 kpl. - ustawienie baterii słonecznej na maszcie - 1 szt. - wykonanie przepustu pod kabel zasilający - 10 m - kabel zasilający YAKY - żo 0,6/1kV 4x25SE znaki aktywne U-5c i C-9 - 50 m - oznakowanie poziome (linie segregacyjne ciągłe i przerywane, oraz przejście dla pieszych) - 71,64 m 2 3) Inne informacje -czasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni i ruchu wahadłowym pojazdów przy zastosowaniu sygnalizacji świetlnej - 1 kpl. -zabezpieczenie kabli - 15 m -regulacja studzienek kanalizacyjnych - 2 szt. -urządzenia obce - istniejący wodociąg, linie teletechniczne, oraz kabel energetyczny NN. Przedmiot zamówienia należy zrealizować wg projektu budowlanego - Zał Nr 1 do SIWZ i STWiOR - zał Nr 2 do SIWZ UWAGA: Przedmiot zamówienia należy zrealizować z materiałów własnych oraz następujących materiałów inwestora pochodzących z pomocy rzeczowej udzielonej Gminie Biłgoraj przez Samorząd Województwa tj: - bateria słoneczna na maszcie - 1 kpl - znaki aktywne U-5c wraz C-9 - 2 kpl - słupki stalowe fi - 50 cm - 5 szt - znaki informacyjne A-30 - 2 szt - znak nakazu C-2 - 1 szt - tabliczki pod znaki T-18a - 2 szt Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min. 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.28 - Krycie powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.28 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. ( pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składając ofertę ma obowiązek zabezpieczyć ją wadium na okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Biłgoraju ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, Nr rachunku 45 9602 0007 0000 3607 2000 0007 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.) Zwrot wadium, żądanie ponownego wniesienia, zatrzymanie wadium regulują przepisy art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r ze zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)zapewniają możliwość dysponowania sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia b)mają do dyspozycji personel techniczny zdolny do wykonania zamówienia w tym osobę z uprawnieniami branży drogowej do obsadzenia stanowiska kierownika budowy c)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za porównywalne zamawiający uzna wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości równej lub większej od 200.000 netto) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; a)posiadają na realizację zadania środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocenę spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie - wg wzoru stanowiącego zał nr 5 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (za porównywalne zamawiający uzna wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości równej lub większej od 200.000 netto) - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ 4. Uprawnienia osoby przewidzianej do obsadzenia stanowiska kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa 5. Polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN Zasady składania ofert wspólnych przez wykonawców. 1.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane powyżej w pkt. 1 i 2 (Oświadczenie, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ) muszą być złożone przez każdego wykonawcę w tym przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera w imieniu wszystkich wykonawców łącznie. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a)zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; b)pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; c)jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez wykonawcę uprawnionego do reprezentacji (lidera), 4.Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 5.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy jeżeli jest wymagane.. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1 i2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz 646 ze zm.) Forma dokumentów: - oferta, pełnomocnictwo, kosztorys ofertowy, oświadczenie, zaakceptowany wzór umowy - oryginał - pozostałe dokumenty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy lub przez osoby posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można również uzyskać w siedzibie Zamawiającego ( Urząd Gminy Biłgoraj, ul. Kościuszki 88 23-400 Biłgoraj, pok.14 lub 6 w godz.7,15 do 15,15).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Biłgoraj, ul. Kościuszki 88 23-400 Biłgoraj) w pokoju nr 33 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.