Ogłoszenie z dnia 2006-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i wdrożenie systemu monitoringu i kontroli meteorologicznych danych obserwacyjno-pomiarowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Jerzy Czechowicz, tel (0-22) 56-94-342 fax (0-22) 56-94-331, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax (022) 8345466, 5694325, e-mail: Grazyna.Glowacka-chlopas@imgw.pl, www.imgw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie systemu monitoringu i kontroli meteorologicznych danych obserwacyjno-pomiarowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompletny, komputerowy System monitoringu i kontroli danych meteorologicznych pracujący w trybie nieoperacyjnym (non realtime) zwany w dalszej części dokumentacji Systemem. Powyższy System powinien umożliwiać wspomaganą komputerowo weryfikację meteorologicznych danych pomiarowych i obserwacyjnych dostępnych w różnym trybie transmisji z całej sieci punktów obserwacyjno-pomiarowych IMGW przed ich wprowadzeniem do historycznej bazy danych, przy zastosowaniu standardowych procedur weryfikacyjnych zalecanych przez Światowa Organizację Meteorologiczną w publikacji pt. Guide on the Global Data Processing System, Chapter 6 Quality Control Procedures WMO nr 305, Geneva 1993. I Sprawdzanie jakości danych pomiarowych i obserwacyjnych powinno być oparte na następujących postępowaniach: 1. Sprawdzanie kompletności danych - stosownie do zapisów w tablicach metadanych odnoszących się do programu pracy danego punktu obserwacyjno-pomiarowego. Informacja przesłana z punktu obserwacyjno-pomiarowego powinna być sprawdzana pod względem kompletności informacji, jakie powinny wejść w jej skład. 2. Sprawdzanie niesprzeczności klimatologicznej. System powinien sprawdzić czy wyniki pomiarów mieszczą się w zakresie górnych i dolnych wartości granicznych, właściwych dla danego elementu meteorologicznego, a wynikających z położenia punktu obserwacyjno-pomiarowego (wysokość nad poziomem morza, współrzędne geograficzne, odległość od morza, inne cechy lokalne lokalizacji punktu). Do określenia zakresu dopuszczalnych wartości poszczególnych elementów meteorologicznych wymagane jest wykorzystanie ciągów historycznych danych pomiarowych 30-letnich. 3. Sprawdzanie niesprzeczności czasowej polegające na porównaniu wartości danego elementu meteorologicznego w dwóch lub w większej liczbie kolejnych terminów rejestracji z dopuszczalnymi dla danego elementu na danym stanowisku obserwacyjno-pomiarowym zakresami zmian wynikającymi z analizy statystycznej 30-letnich ciągów historycznych danych pomiarowych. Ponadto System powinien sygnalizować brak zmiany wartości danego elementu, jeśli czas, w którym ta zmiana nie wystąpiła nie znajduje potwierdzenia w analizie materiału historycznego. 4. Sprawdzenie niesprzeczności wewnętrznej opierające się o fizycznie uwarunkowane współwystępowanie zjawisk meteorologicznych. Jest to sprawdzenie wartości jednego elementu względem drugiego - test zbieżności. 5. Sprawdzanie niesprzeczności przestrzennej. Dla każdej stacji, w zależności od elementu lub grupy elementów, operator Systemu powinien mieć możliwość wyboru grupy stacji kontrolnych w celu potwierdzenia prawidłowości danych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Podleśna 61. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: pow. 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 10 000 PLN (wymagane na etapie składania ofert). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ustawy oraz: 1)zaoferują gotowy system lub opracowanie systemu przez zespół specjalistów: meteorologów (klimatologia) - min. 2 specjalistów z minimum 8-letnim doświadczeniem; pomiary i obserwacje meteorologiczne, wykonywane metodą tradycyjną i automatyczną - min. 2 specjalistów z min. 8-letnim doświadczeniem; informatyków (analityków, projektantów i programistów) - min. 5 specjalistów z min. 5-letnim doświadczeniem w dziedzinie systemów informatycznych obsługujących meteorologiczne sieci obserwacyjno-pomiarowe i/lub bazy danych meteorologicznych o liczbie punktów pomiarowych porównywalnych z polską siecią i/lub bazą danych. Od wszystkich specjalistów wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie niezbędnym do realizacji. 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000 zł; 3) wykażą się wdrożeniem minimum jednego systemu o podobnych parametrach, eksploatowanego od min. dwunastu miesięcy; wymagania dot. wdrożonego przez wykonawcę systemu podobnego - na stronie www.imgw.pl 4) posiadają polisę i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000 zł; 2. Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia spełnią wymagane warunki, jeśli: - łącznie zatrudnią wymaganą przez Zamawiającego ilość specjalistów; - łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wynosi minimum 1 000 000 zł; - co najmniej jeden z wykonawców wykaże się wdrożeniem min. jednego systemu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3). WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - na stronie internetowej Zamawiającego: www.imgw.pl.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% jakość, funkcjonalność, parametry techniczne, koszty eksploatacji, serwis - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 11:00, siedziba ZAmawiajacego, pok. 201.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego wieloskładnikowe uwierzytelnianie (MFA) wraz ze wsparciem
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu związanych z realizacją projektu pn. Modernizacja cyfrowa w Gminie Stalowa Wola i jej jednostkach organizacyjnych"
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
więcej: Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.