eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ochrona fizyczna obiektów oraz usługi portierskie w obiektach samorządowej instytucji kultury SZCZECIN 2016 przy al. Wojska Polskiego 84 i 90 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Szczecin: Ochrona fizyczna obiektów oraz usługi portierskie w obiektach samorządowej instytucji kultury SZCZECIN 2016 przy al. Wojska Polskiego 84 i 90 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 21682 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecin 2016 , al. Wojska Polskiego 84, 70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 502065375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin2016.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów oraz usługi portierskie w obiektach samorządowej instytucji kultury SZCZECIN 2016 przy al. Wojska Polskiego 84 i 90 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ochrona wnętrza obiektu i wykonywanie czynności portierskich, 2) monitorowanie terenu wokół obiektów za pomocą systemu dozoru telewizyjnego, 3) dokonywanie obchodów terenu 4) monitorowanie stanu uzbrojenia alarmowego 5) podejmowanie działań w razie wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych 6) wykonywanie innych czynności zleconych przez zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN. 2. Wadium wnosi się w pieniądzu na rachunek bankowy Instytucji Kultury SZCZECIN 2016 w Szczecinie, w banku Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.O/ Szczecin, ul. Jagiellońska 97, 70-435 Szczecin, O/Szczecin, nr konta 89-2030-0045-1110-0000-0166-1180 z dopiskiem Wadium przetargowe na ochronę fizyczną obiektów oraz usługi portierskie. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert (Rozdział XIV pkt. 1). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostania uznana za odrzuconą. 4. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wadium może być wniesione ponadto w jednej lub kilku następujących formach: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), i wówczas należy złożyć oryginał dokumentu w sekretariacie Zamawiającego w godzinach 10.00 - 15.00 najpóźniej do terminu składania ofert (Rozdział XIV), zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty. Postanowienia ust. 1 - 4 stosuje się odpowiednio.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej. Treść koncesji winna wskazywać na zdolność należytego wykonania zamówienia. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty. -dysponują lub będą dysponować co najmniej 4 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (które będą pełniły ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją zamówienia), przewidzianymi do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Spełnianie warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i właściwych licencji. -wykażą się należytym wykonaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech usług polegających na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości kontraktu nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto każda, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, poprzez posiadanie polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości kwoty ubezpieczenia minimum 100 000,- zł Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w/w punktach metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) dokumenty stwierdzające, że Wykonawca oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (pkt. 1 podpunkt b) zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 3 do SIWZ 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji . W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oddzielnie dla spółki. 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac podobnych, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólna składają jeden wspólny ww. wykaz. 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7) dowód wniesienia wadium. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3 SIWZ (załącznik nr 2 oraz 2a do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) W przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1 SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin2016.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZCZECIN 2016 al. Wojska Polskiego 84 70-482 Szczecin tel. 091/ 424-04-64 fax. 091/421-02-04..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: SZCZECIN 2016 AL. Wojska Polskiego 90 (Pawilon III) 70-482 Szczecin, I piętro, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.