Ogłoszenie z dnia 2016-02-01
Łącko: Uzupełniające usługi do umowy podstawowej na : Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko
Numer ogłoszenia: 21676 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku, Łącko 755, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 0-18 4445558, faks 0-18 4445558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełniające usługi do umowy podstawowej na : Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łącko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łącko (dalej zwanej Gminą) oraz ich zagospodarowaniu, w okresie od 04.01.2016 r. do 29.02.2016 r. lub wyczerpania kwoty zamówienia uzupełniającego tj. 97 470,00 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH EMPOL Sp. z o.o. ,, Os.Rzeka 133, 34-451 Tylmanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90250,00
Oferta z najniższą ceną: 90250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90250,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostało zastosowane w oparciu o art. 66 oraz art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). Powodem zastosowania tej formy postępowania było unieważnienie postępowania pn. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Łącko przez okres od dnia 1.01.2016 roku do 31.12.2017 roku prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Przyczyną unieważnienia postępowania było podanie przez Zamawiającego przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia przez 24 miesiące w wysokości 1 800 000,00 zł brutto. Kwota ta obejmowała zarówno koszt realizacji umowy na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Łącko jak i pozostałe koszty związane z realizacją zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu i porządku w gminach. Na samą realizację przedmiotowego zadania objętego postępowaniem przetargowym w roku 2016 i w roku 2017 przeznaczono kwotę w wysokości 1 553 667,50 zł. W trakcie otwarcia ofert komisja przetargowa stwierdziła, że Wykonawca zaproponował cenę za wykonanie tego zamówienia w wysokości: 1 780 000,00 zł. Biorąc pod uwagę, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę zarezerwowaną na wykonanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 Ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
- Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych przez okres 12 miesięcy
- Likwidacja odpadów pochodzących z rozbiórek na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Toruń przy ul. Batorego w Toruniu, w ilości orientacyjnej - 238 m3.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAŁADUNKU, ODBIORZE I TRANSPORCIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE WRAZ Z ICH UTYLIZACJĄ (5 ZADAŃ)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.