eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Będzin: Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
Numer ogłoszenia: 216676 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Będzinie, ul. Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 3638128, faks 032 3688160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie Sądu Rejonowego w Będzinie w budynkach: - przy ul. Sączewskiego 23 o powierzchni użytkowej 1.538,80 m2 - przy ul. Sączewskiego 27 o powierzchni użytkowej 350 m2 - przy ul. Królowej Jadwigi 2 o powierzchni użytkowej 481,50 m2 2.Wykonawca wykonuje usługę sprzątania własnymi środkami czystości, posiadającymi stosowne atesty potrzebne do realizacji bieżącej umowy, zapewniającymi świeży i przyjemny dla otoczenia zapach. Dokonuje codziennego uzupełnienia łazienek we wszystkie niezbędne środki higieny, tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie. Środki czystości należy uwzględniać średniorocznie na ilość zatrudnionych pracowników tj. 140 osób. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia profesjonalnego sprzętu do sprzątania, konserwacji i czyszczenia korytarzy, łazienek oraz powierzchni biurowych. 4.Wykonawca realizujący usługę zobowiązuje się do zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątającej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie, ul. Sączewskiego 23, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 5.Usługa będzie wykonywana przez osoby przeszkolone, posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do wykonywania tego typu usług m.in. uprawnienia do pracy na wysokości. 6.Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń mechanicznych służących do utrzymania porządku, wykonywać usługę przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu. 7.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Mienia IMPULS s.c. J. Dudek, B. Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18696,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 23.06.2014 r. dotychczasowy Wykonawca poinformował Zamawiającego o rozwiązaniu umowy ze skutkiem na dzień 30.06.2014r. Umowę w trybie z wolnej ręki zawarto z uwagi na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający ustalił termin realizacji zamówienia od dnia 01.07.2014r. do czasu prawidłowo przeprowadzonego postępowania przetargowego zakończonego zawarciem umowy - minimum 2 miesiące.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.