eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Dostawa sprzętu medycznego rehabilitacyjnego do SPZOZ w Hajnówce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Hajnówka: Dostawa sprzętu medycznego rehabilitacyjnego do SPZOZ w Hajnówce.
Numer ogłoszenia: 216633 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 684 26 79, fax. 085 684 26 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl e-mail : marekmariusz@poczta.onet.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego rehabilitacyjnego do SPZOZ w Hajnówce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa : rotora do terapii pasywnej i aktywnej kończyn górnych i dolnych z biofidbeckiem (2 szt.); zestawu:szyna do ćwiczeń biernych stawów kończyny dolnej oraz dwukanałowy elektrostymulator do elektroterapii; Minivektor-urządzenia do kompleksowej rehabilitacji kończyny górnrj i dolnej; platformy stymulującej kontrolę równowagi i priopriocepcji; urządzenie do podgrzewania i mieszania masy fango do zabiegów ciepłolecznictwa 40l.; bieżnia treningowa do rehabilitacji narządu ruchu; stół do masażu trójdzielny; podnośnik transportowy z kompletem siedzisk (3 szt.);wózek inwalidzki (3 szt.);materac przeciwodleżynowy (3 szt.); krążek obrotowy (3 szt.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: . Oferta powinna być zabezpieczona wadium w łącznej kwocie 2490 PLN, bądź w stosunku do poszczególnych pozycji zamówienia- odpowiednio: Poz. 1-600zł. Poz. 2-350zł. Poz.3-90zł. Poz. 4-500zł. Poz. 5-200zł. Poz. 6-120zł. Poz. 7-70zł. Poz.8-300zł. Poz. 9-50zł. Poz. 10- 180 zł. Poz.11-30zł. 9.2. W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w: -pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych , -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3.koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), 6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych ul. Lipowa 190 17-200 Hajnówka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Sekretariat ul. Lipowa 190 17-200 Hajnówka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poz. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do terapii pasywnej i aktywnej kończyn górnych i dolnych z biofidbeckiem- 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Poz. 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw:szyna do ćwiczeń biernych stawów kończyny dolnej oraz dwukanałowy elektrostymulator do elektroterapii - 1 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Poz. 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minivector, urządzenie do kompleksowej rehabilitacji kończyny górnej i dolnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Poz. 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platforma stymulująca kontrolę równowagi i priopriocepcji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poz. 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do podgrzewania i mieszania masy fango do zabiegów ciepłolecznictwa 40l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poz.6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżnia treningowa do rehabilitacji narządu ruchu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Poz. 7..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół do masażu trójdzielny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Poz.8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośnik transportowy z kompletem siedzisk (transportowe+transportowe z podwyższonym oparciem)-3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Poz. 9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Poz. 10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Poz. 11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążek obrotowy - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.