eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › MODERNIZACJA ZESPOŁU OPERACYJNEGO w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im.E.Biernackiego w Wałbrzychu ETAP I Dostawa aparatury medycznej dla wyposażenia tymczasowej sali operacyjnej.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Wałbrzych: MODERNIZACJA ZESPOŁU OPERACYJNEGO w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im.E.Biernackiego w Wałbrzychu ETAP I Dostawa aparatury medycznej dla wyposażenia tymczasowej sali operacyjnej.
Numer ogłoszenia: 216608 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, fax 074 8877103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ZESPOŁU OPERACYJNEGO w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym im.E.Biernackiego w Wałbrzychu ETAP I Dostawa aparatury medycznej dla wyposażenia tymczasowej sali operacyjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej dla wyposażenia tymczasowej sali operacyjnej. w postępowaniu 1/AMZO/2007 w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiot zamówienia składa się z 8 - u części. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. na poszczególne części oddzielnie . Część nr 1 - stół operacyjny - szt. 1 Część nr 2 - pompa strzykawkowa z możliwością w trybie PCA - szt.3 Część nr 3 - ssak operacyjny - szt.2 Część nr 4 - aparat do przetaczania płynów infuzyjnych - szt.1 Część nr 5 - aparat do ogrzewania krwi i płynów infuzyjnych - szt.1 - Część nr 6 - sterylizator podręczny - szt.1 Część nr 7 - myjnia ultradźwiękowa do narzędzi endoskopowych szt.1 Część nr 8: 8.1.- stół narzędziowy - szt.6 8.2.- stolik asystent - szt.3 8.3.- wózek zabiegowo-opatrunkowy - szt.3 8.4.- szafka anestezjologiczna - szt.2 8.5.- wózek regałowy z koszami - szt.3 8.6.- wózek modułowy - szt.3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 29.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 35.41.10.00 - Wózki Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.11.00 - Wózki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona Wadium w wysokości: Część 1 - 2 000 PLN Część 2 - 420 PLN Część 3 - 240 PLN Część 4 - 40 PLN Część 5 - 40 PLN Część 6 - 400 PLN Część 7 - 200 PLN Część 8 - 2 000 PLN Łącznie wadium wynosi 5 340 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania - art. 24 oraz 181 ust. 2a Ustawy, e. złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz nie wyczerpującą znamion czynu nieuczciwej konkurencji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty w postaci: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5.Aktualna Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładaj obowiązek ich posiadania w zakresie objętym zamówieniem, 6.Aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub świadectwo dopuszczenia do obrotu lub świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywna opinia o wyrobie medycznym lub deklaracja zgodności CE - zgodnie z ustaw_ z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) jeżeli ustawy nakładaj_ obowiązek posiadania ww dokumentów 7.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawca powinien przedłożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu oferenta w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania oferenta z mocy prawa. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał ewentualnych podwykonawców ze szczegółowym określeniem ich zakresu obowiązków w realizacji przedmiotu Zamówienia oraz podstawą, na jakiej został wyznaczony podwykonawca (umowa, porozumienie itp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Ocena techniczna - 30
  • 3. Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczego im.Biernackiego , ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych Sekcja TAZ - budynek gospodarczy szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczego im.Biernackiego , ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stół operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół operacyjny bez blatów wymiennych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa strzykawkowa z możliwościa pracy w trybie PCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna strzykawkowa z mozliwościa pracy w trybie analgezji kontrolowanej przez pacjenta..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.