eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Renowacja kanałów sanitarnychŘ 150 długości 100 m w ul. Czerwonego Krzyża - Stodolna oraz Ř 200 długości 417 m w ulicy Mickiewicza w Ostrowcu Św. , techniką bezwykopową poprzez wyłożenie od wewnątrz powłoki z włókniny nasączonej żywicą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Ostrowiec Świętokrzyski: Renowacja kanałów sanitarnych: Ø 150 długości 100 m w ul. Czerwonego Krzyża - Stodolna oraz Ø 200 długości 417 m w ulicy Mickiewicza w Ostrowcu Św. , techniką bezwykopową poprzez wyłożenie od wewnątrz powłoki z włókniny nasączonej żywicą
Numer ogłoszenia: 216533 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, fax 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja kanałów sanitarnych: Ø 150 długości 100 m w ul. Czerwonego Krzyża - Stodolna oraz Ø 200 długości 417 m w ulicy Mickiewicza w Ostrowcu Św. , techniką bezwykopową poprzez wyłożenie od wewnątrz powłoki z włókniny nasączonej żywicą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)czyszczenie kanałów (koszt zużycia wody - po stronie Wykonawcy, cena netto 2,57 zł/m3), b)wycinka korzeni, c)wywóz na wysypisku odpadów o kodzie 20 03 06 odpady ze studzienek kanalizacyjnych - koszt opłaty za przyjęcie odpadów na wysypisko po stronie Zamawiającego, koszt transportu po stronie Wykonawcy (odległość wysypiska od miejsca renowacji kolektora - 12 km), d)inspekcja kanałów kamerą TV po oczyszczeniu kanału z zapisem wyników na elektronicznym nośniku informacji ze sprawdzeniem ilości i miejsc włączenia czynnych przyłączy kanalizacyjnych, e)wzmocnienie i uszczelnienie kanałów kamionkowych techniką bezwykopową poprzez wyłożenie ich od wewnątrz powłoką z włókniny nasączonej fabrycznie lub na placu budowy żywicą poliestrową, epoksydową lub winylową wraz z wycięciem w przedmiotowej powłoce, po jej ułożeniu i utwardzeniu otworów w miejscach włączenia przyłączy kanalizacyjnych w studzienkach, f)inspekcja kanałów kamerą TV po ich modernizacji z zapisem wyników na elektronicznym nośniku, g)powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, h)prace związane z przepompowywaniem ścieków poza kanałami podczas ich renowacji, i)uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego łącznie ze sporządzeniem projektu organizacji ruchu, j)wykonanie badań laboratoryjnych sztywności obwodowej utwardzonej powłoki żywicznej (co najmniej 2 próbki dla każdego odcinka powłoki), k)przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1)Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości 2 000 złotych. 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Wadium może być wniesione w: -pieniądzu (złotych), -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4)Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Nr BPH PBK S.A. O/Ostrowiec Św. 38 1060 2142 0000 3200 0014 8864. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na renowację kanałów o długości 517 m. 6)Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7)Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium dla Wykonawców Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: -daty upływu terminu związania ofertą, -daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, -daty unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów lub upływie terminu do ich wnoszenia. 8)Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego wadium na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże do banku w ciągu 2 dni roboczych od: -od daty wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert, -od daty wykluczenia Wykonawcy z postępowania, -od daty odrzucenia oferty Wykonawcy. 9)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium jako wykonawcy wykluczonego z postępowania lub wykonawcy, którego oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10)Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy oraz wymaganiami Zamawiającego o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: 3.2.1wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na renowacji kanału długości co najmniej 300 m techniką bezwykopową poprzez wyłożenie od wewnątrz powłoki z włókniny nasączonej żywicą - wartość roboty powinna wynosić co najmniej 120 000 złotych netto, 3.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia: 3.3.1osiągnęli przychód ze sprzedaży za rok 2005, 2006 co najmniej w wysokości 500 000 złotych w każdym w/w roku, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.3.2osiągnęli wynik finansowy dodatni za rok 2005, 2006 lub ujemny z tendencją poprawy, jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy w pełnych latach obrotowych obejmujących powyższy okres działalności, 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 3.1 oraz 3.4 musi spełniać każdy wykonawca. Warunek określony w punkcie 3.2, 3.3 musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa: 4.1w punkcie 3.1 SIWZ - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 5 SIWZ: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -kopii uprawnień budowlanych osoby po stronie Wykonawcy, która sprawować będzie funkcje kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia do kierowania budową z zakresu sieci sanitarnych), -zaświadczenia o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osoby, która sprawować będzie funkcje kierownika budowy. 4.2w punkcie 3.2 i 3.2.1 SIWZ - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.8 SIWZ - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.3w punkcie 3.3, 3.3.1 i 3.3.2 SIWZ - znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia, na podstawie dokumentu, wymienionego w punkcie 5.9 SIWZ: -sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów, określających obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4.4w punkcie 3.4 SIWZ - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 ustęp 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, na podstawie dokumentów, wymienionych w punktach 5 SIWZ: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.4 SIWZ) -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.5 SIWZ), -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.6 SIWZ) -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (punkt 5.7 SIWZ). Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty (wg wzoru formularza nr 1), 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań, określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (wg wzoru formularza nr 2), 3.wypełniony formularz - zestawienie cen jednostkowych (wg wzoru formularza nr 3, 4 ), 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru formularza nr 5), 9.sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument, określający obroty oraz zobowiązania i należności - za dwa ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 11.kopia uprawnień budowlanych osoby po stronie Wykonawcy, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia do kierowania budową z zakresu sieci sanitarnych), 12.zaświadczenie o przynależności do Izby Zawodowej Inżynierów Budownictwa osoby, która sprawować będzie funkcję kierownika budowy, 13.Dowód wniesienia wadium. 14.Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy ( wg zał. Nr 8 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 4, 5, 6, 7 składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. Cena specyfikacji 30,50 zł W wersji elektronicznej po przesłaniu zamówienia na adres: biuro@ostrowiec.net.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Św. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.