Ogłoszenie z dnia 2006-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałbrzych: likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w zakresie budowy wind przy budynku Ratusza w Wałbrzychu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wałbrzych, do kontaktów: Jarosław Choptiany, pl. Magistracki 1, pok. nr 9, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, fax 074 6655155, e-mail: zzp@um.walbrzych.pl, www.um.walbrzych.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w zakresie budowy wind przy budynku Ratusza w Wałbrzychu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: a) wyburzeń i przebudowy pomieszczeń, przegród wewnętrznych i zewnętrznych oraz elewacji związanych z budową windy b) robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych c) podjazdów zewnętrznych do windy dla osób niepełnosprawnych od strony parkingu i placu Magistrackiego d) przełożenia sieci gazowej oraz przyłącza gazowego wraz z wpięciem do istniejącej sieci e) przełożenia kanalizacji deszczowej wraz z wpięciem do istniejącej sieci f) budowy szybu wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego oraz wszystkich koniecznych instalacji i zabezpieczeń. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wałbrzych. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 5000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz, od daty ogłoszenia niniejszego postępowania w Biuletynie UZP) robót budowlanych polegających na budowie szybu windy wraz z montażem dźwigu osobowego w co najmniej dwóch budynkach użyteczności publicznej wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w zakresie budowy, przełożenia sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci gazowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b) dokumenty stwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie c) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w wykazie personelu, który będzie odpowiedzialny za wykonanie zamówienia. W stosunku do ww. osób należy wykazać odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich Izb Samorządu Zawodowego d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej e) aktualna zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu f) aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p. h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 09.06.2006, cena - 100,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 15.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowego- Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa probówek, sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych w okresie 24 miesięcy dla potrzeb RCKiK w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.