eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Wąbrzeźno: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 216390 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski , ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, fax. 056 6882759.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową Sali gimnastycznej z zapleczem dydaktycznym dla Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie Charakterystyka obiektu: Podstawowe dane: Zestawienie powierzchni - kubatura obiektu - 9318,7m3 - powierzchnia przyziemia - 1162,4m2 - powierzchnia parteru - 652,2m2 - powierzchnia I piętra - 303,9m2 Układ funkcjonalny budynku Budynek sali zlokalizowano na niższym poziomie w stosunku do istniejącego budynku szkoły i połączono łącznikiem dydaktycznym oraz klatką schodową i dźwigiem pionowym. Budynek składa się z następujących zespołów funkjonalnych: - przyziemie - sala gimnastyczna o wymiarach 20x40m z holem wejściowym, szatnią okryć wierzchnich, szatniami dla ćwiczących, pokojem instruktora, magazynem sprzętu sportowego - parter - widownia dla 160 widzów z sanitariatami, wentylatornia, 3 sale lekcyjne i świetlica - I piętro - 3 sale lekcyjne Program sportowy sali gimnastycznej Wymiary sali sportowej umożliwiają prowadzenie gier zespołowych, takich jak: - badminton 13,5mx6,5m - koszykówka 28mx15m - piłka nożna (boisko nienormatywne) 30mx15m - tenis 23,77mx10,97m - piłka siatkowa 18mx9m Przystosowanie budynku do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne Budynek jest przystosowany do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne: - sala gimnastyczna usytuowana z wejściem z terenu bez schodów - przebieralnia oddzielna dla osób niepełnosprawnych z natryskiem i węzłem sanitarnym - z przyziemia na parter i na I piętro prowadzą nie tylko schody ale również pionowy dźwig o napędzie śrubowym w konstrukcji samonośne udźwig 400 kg, Prędkość 9 min (0,15m/s), Wymiary platformy 1600mm x 1000mm , Wymiary zewnętrzne 1700mm x1400mm, Drzwi uchylne, pełnej wysokości, Wymiar drzwi 2000mm x 900 mm, Miękki start i hamowanie, Szyb i drzwi przeszklone, aluminiowe drzwi, automatyczne otwieracze drzwi, telefon. Szczegółowy opis zawarty jest w: - dokumentacji technicznej, - projekcie, - przedmiarach robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.00 - Usługi nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda składania WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien przedłożyć niżej wymienione świadczenia i dokumenty: W celu spełnienia warunków szczegółowych należy przedłożyć: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 do SIWZ - wymagane udokumentowanie wykonania co najmniej 2 usług, polegających na prowadzeniu czynności nadzorowania robót budowlanych (jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy) obiektów: - oświatowych, lub - sportowych, lub - sportowo-rekreacyjnych, lub - użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 Dokumenty (min. 2 referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane dysponowanie osobami: - które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba w branży; - które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - minimum 1 osoba w branży; - które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba w branży;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane sporządzenie i załączenie do oferty następujących dokumentów: - wykaz osób - wg załącznika nr 4 do SIWZ (spośród osób wymienionych w wykazie Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego), - dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wymienionych w wykazie, - aktualne dokumenty potwierdzające przynależność osób wymienionych wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 7 do SIWZ. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wraz z decyzją właściwego organu - wg załącznika nr 7 do SIWZ; Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłacenia składki. Warunek ten spełni każdy Wykonawca, który przedstawi dokument świadczący o tym, że okres ubezpieczenia cywilnego obejmuje, co najmniej datę składania ofert, ale w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że przedłuży czas obowiązywania polisy na czas trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wabrzezno.pl/index.php?strona=2880.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie ul. Wolności 44 87-200 Wąbrzeźno tel. 056-688-24-50 do 57 wew 116 fax: 056-688-27-59 ag@wabrzezno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie ul. Wolności 44 87-200 Wąbrzeźno sekretariat - pok 130.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.