eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remonty nawierzchni dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Łódź: Remonty nawierzchni dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi
Numer ogłoszenia: 216352 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu , ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych na podbudowie z destruktów asfaltowych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami i emulsją asfaltową na nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych i na nawierzchni z destruktów asfaltowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę: część 1 i 8 - 1.000,00 zł, część 2-7 i 9 - 3.000,00 zł, część 10 - 2.000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w formach okreśłonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej w dalszej części ogłoszenia ustawą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 2. Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2-3 Ustawy. Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał kadrowy: - dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (t.j. DZ. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2.2. Potencjał techniczny: Dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi w tabeli poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Część 2-7 L/P. Nazwa sprzętu Wymagana liczba jednostek 1. Równiarka samojezdna 1 2. Recykler lub frezarka 1 3. Samochód samowyładowczy 5 - 10 t 2 4. Układarka masy bitumicznej 1 5. Walec statyczny stalowy 10t 1 6. Walec ogumiony 1 7. Skrapiarka 1 8. Koparka 1 W przypadku składania oferty na więcej niż dwie części zamówienia (część 2-7), Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje sprzętem, o którym mowa w pkt 1-8 powyżej w ilości dwa razy większej. 2.3. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającą na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o wartości, co najmniej 50.000,00 PLN (brutto) oraz że robota ta została wykonana należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.1., 2.2. i 2.3. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt. 1: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: ­- w pkt 1.2, 1.3 i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, ­- w pkt 1.1 - musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt. 2: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku. 2.1. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.2. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 6. 2.3. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Część 1- 10 - od daty przekazania terenu robót do dnia 15 listopada 2008 r. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy PZP. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien wnieśc zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto podanej w ofercie..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Dębowskiego na odc. od istniejącej nawierzchni bitumicznej do ul. Krokiew i ul. Krokiew na odc. od ul. Dębowskiego do ul. Halnej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Dębowskiego na odc. od istniejącej nawierzchni bitumicznej do ul. Krokiew i ul. Krokiew na odc. od ul. Dębowskiego do ul. Halnej, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z destruktów asfaltowych na ul. Barwnikowej na odc. od ul. Majowej do ul. Jugosłowiańskiej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z destruktów asfaltowych na ul. Barwnikowej na odc. od ul. Majowej do ul. Jugosłowiańskiej, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Kąkolowej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Kąkolowej, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Skowrończej na odc. od ul. Kreciej do ul. Klasztornej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Skowrończej na odc. od ul. Kreciej do ul. Klasztornej, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Legnickiej na odc. od ul. Podchorążych do nr 61, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Legnickiej na odc. od ul. Podchorążych do nr 61, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Rokitny na odc. od ul. Krańcowej do ul. Zyndrama, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem na ul. Rokitny na odc. od ul. Krańcowej do ul. Zyndrama, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z destruktów asfaltowych na ul. Wiskickiej na odc. od nr 35 do ul. Cierniówki, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z destruktów asfaltowych na ul. Wiskickiej na odc. od nr 35 do ul. Cierniówki, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Zarzecznej na odc. od ul. Farnej do Nad Nerem, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Zarzecznej na odc. od ul. Farnej do Nad Nerem, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Kotoniarska/ul. Wełniana, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na istniejącej nawierzchni bitumicznej na ul. Kotoniarska/ul. Wełniana, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami i emulsją asfaltową na istniejącej nawierzchni z destruktów asfaltowych w ul. Bałtyckiej na odc. od ul. Szumnej do ul. Strażniczej oraz na istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w ul. Bronisin na odc. od nowego dywanika bitumicznego wys. Posesji Nr 50b do granic miasta, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami i emulsją asfaltową na istniejącej nawierzchni z destruktów asfaltowych w ul. Bałtyckiej na odc. od ul. Szumnej do ul. Strażniczej oraz na istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych w ul. Bronisin na odc. od nowego dywanika bitumicznego wys. Posesji Nr 50b do granic miasta, w Łodzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.