eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie granic nieruchomości, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, regulacja stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenie wód płynących, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Rzeszów: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie granic nieruchomości, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, regulacja stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenie wód płynących, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 21622 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8537861, faks 017 8537823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie granic nieruchomości, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, regulacja stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenie wód płynących, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, synchronizacja nieruchomości, regulacja stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenie wód płynących i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego w formie 34 odrębnych zadań częściowych w tym: na terenie woj. podkarpackiego z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 2 zadania częściowe z terenu pow. jarosławskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. przemyskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ropczycko-sędziszkowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. bieszczadzkiego, 2 zadania częściowe z terenu pow. dębickiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. lubaczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. rzeszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. przeworskiego; z zakresu rozgraniczenia nieruchomości w oparciu o ustawę Prawo wodne: 1 zadanie częściowe z terenu pow. tarnobrzeskiego; z zakresu synchronizacji nieruchomości: 3 zadania częściowe na terenie pow. sanockiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. krośnieńskiego, 2 zadania częściowe na terenie pow. brzozowskiego; z zakresu regulacji stanu prawnego: 1 zadanie częściowe z terenu pow. jarosławskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. stalowowolskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. tarnobrzeskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. rzeszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. mieleckiego. na terenie woj. świętokrzyskiego z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe z terenu pow. włoszczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. opatowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. staszowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. sandomierskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. kieleckiego; z zakresu wykonania mapy do celów prawnych: 1 zadanie częściowe z terenu pow. kieleckiego; z zakresu regulacji stanu prawnego: 2 zadania częściowe z terenu pow. włoszczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. sandomierskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. buskiego; z zakresu synchronizacji nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenie pow. jędrzejowskiego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0, 79.13.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania czynności geodezyjnych związanych z wykonaniem podziału geodezyjnego, rozgraniczenia nieruchomości, sporządzania dokumentów do celów prawnych. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty wymienione w §9 SIWZ oraz dodatkowo dokumenty wymienione w §9 pkt d) SIWZ odrębnie dla każdego z tych podmiotów oraz dowód ustanowienia przez nich pełnomocnika do reprezentowania wspólnie występujących w nin. postępowaniu wykonawców, a następnie zawarcia umowy. Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę /za zgodność z oryginałem/- na każdej zapisanej stronie dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być załączone również: a) oryginał lub poświadczona przez Wykonawców za zgodność kserokopia pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum), c) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców, d) pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ przez Zamawiającego podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich wykonawców. Kopie dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub kopie dokumentów dostarczonych przez osoby, na których potencjale będzie polegał wykonawca, winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pełnomocnika lub te podmioty. Korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum), którego adres należy wpisać w formularzu oferty. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie (jeżeli dotyczy) - w wykazie podwykonawców (załącznik nr 2 do SIWZ), rodzaj prac (wyrażony w procentach), których wykonanie powierzy podwykonawcą. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. 5. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 7. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 8. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. 9. Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. 12. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. 13. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 14. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. 8 Marca 13, nr zadania RZ.SGZ.0160.1.P.Św.12 wyszczególniając nr zadań częściowych ..................................... /cyframi rzymskimi/ opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie granic nieruchomości, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich, regulacja stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenie wód płynących, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego/ nie otwierać do dnia 15 lutego 2012 roku do godziny 11:30. 15. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę. 16. Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą tylko w złotych polskich.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 3.1. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) zajdzie konieczność przeprowadzenia dodatkowego rozgraniczenia, nie przewidzianego w zleceniu, c) nastąpiła zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium, d) przedłużają się procedury administracyjne, e) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, 3.2. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez odrębnego wezwania jeżeli: a) Wykonawca nie podpisze umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. b) Wykonawca nie usunie wad wskazanych przez Zamawiającego w protokole odbioru w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Zawarcie umowy z Wykonawcami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. 5. Wymagany termin realizacji umowy ilość dni określona w § 7 SIWZ od daty podpisania umowy o dzieło. 6. Miejsce dostarczenia dokumentów stanowiących wynik wykonanego zamówienia określonych w § 3 do siedziby zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. 8 Marca 13 35-959 Rzeszów (pokój nr 2 - przyjmowanie korespondencji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 3 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. przemyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 3 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. ropczycko-sędziszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. bieszczadzkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. dębickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 2 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. dębickiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: rozgraniczenie wody płynącej - teren pow. tarnobrzeskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozgraniczenie wody płynącej zgodnie z ustawą Prawo wodne, na 2 działkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ustalenie granic - teren pow. lubaczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie granic 2 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. rzeszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. przeworskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. sanockiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. sanockiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. sanockiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. krośnieńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. brzozowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego - teren pow. brzozowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie opinii geodezyjnej do gruntów dawnego majątku ziemskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. jarosławskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 8 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. stalowowolskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. tarnobrzeskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. rzeszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 6 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. mieleckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 61 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. włoszczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 4 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. opatowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: podział nieruchomości teren pow. ostrowieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. staszowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. sandomierskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 2 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. kieleckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: wykonanie mapy do celów prawnych - teren pow. kieleckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie mapy dla 1 działki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. włoszczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 9 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - tern pow. włoszczowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 18 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. sandomierskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 10 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: regulacja stanu prawnego nieruchomości - teren pow. buskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: regulacja stanu prawnego 12 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: wykonanie synchronizacji działek - teren pow. jędrzejowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie synchronizacji 18 działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.