eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa, montaż i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi Apteki Ogólnodostępnej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy - wraz ze szkoleniem i serwisem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Dębica: Dostawa, montaż i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi Apteki Ogólnodostępnej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy - wraz ze szkoleniem i serwisem.
Numer ogłoszenia: 216215 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808224, fax 014 6808224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.bazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i wdrożenie systemu komputerowego do obsługi Apteki Ogólnodostępnej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy - wraz ze szkoleniem i serwisem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy w konfigaracji nie gorszej niż: 1. komputer: procesor: Celeron M420, pamięć RAM: 1 GB, dysk twardy: 80 GB, napędy: FDD, DVD; karta graficzna, karta muzyczna, LAN: na płycie głównej, system operacyjny: WINDOWS XP HE = 3 SZT. 2. MONITOR LCD 17 1280X1024 = 3 SZT. 3. DRUKARKA FISKALNA = 2 SZT. 4. DRUKARKA DO RECEPT = 2 SZT 5. CZYTNIK KODÓW KRESKOWYCH = 2 SZT. 6. DRUKARKA LASEROWA A4 cz/b = 1 szt. 7. DRUKARKA DO KODÓW KRESKOWYCH = 1 SZT. OPROGRAMOWANIE: 8. SYSTEM DO OBSŁUGI APTEKI DLA WINDOWS XP = 3 STANOWISKA 9. BAZA LEKÓW BLOZ Wymagane cechy systeu komputerowego: - obsługa procedur przetargowych - sprzedaż przy użyciu kodów kreskowych - porównanie cen odpowiedników w funkcji sprzedaży - obsługa bazy KS-BLOZ - identyfikacja recept falszywych - wykazywanie wielkości opakowania (dla op. różniących się il. tabl. lub pojemn.) - szybkie korekty (wycofywanie sprzedaży i pomyłek) bez opuszczania funkcji sprzedaż - drukowanie zamówień - możliwość sprawdzenia dostępności leku w hurtowniach - przesyłanie wiadomości odnośnie leków wstrzymanych lub wycofanych (z Nadzoru Farmaceutycznego) - zapis leków zarezerwowanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.30.00 - Oprogramowanie medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 700,00 siedemset złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków podmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp. 3. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,7
  • 2. Okres gwarancji od daty uruchomienia i podpisania protokołu odbioru - 0,2
  • 3. Termin realizacji zamówienia - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-debica.bazy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Debicy, 39-200 Debica, ul. Krakowska 91 - Zamówienia Publiczne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Debicy, 39-200 Debica, ul. Krakowska 91 - Sekretariat Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.