eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, które stanowią własność Miasta Rydułtowy na lata 2011 - 2012



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Rydułtowy: Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, które stanowią własność Miasta Rydułtowy na lata 2011 - 2012
Numer ogłoszenia: 216175 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, faks 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, które stanowią własność Miasta Rydułtowy na lata 2011 - 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, które stanowią własność Miasta Rydułtowy obejmująca kompleksowo sprzedaż energii oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na lata 2011 - 2012. 2. Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych powinno się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2007 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr 128, poz. 895 ze zm.). 3. Zamawiający jest zaliczany do V grupy przyłączeniowej. 4. Grupy taryfowe: 1)oświetlenie uliczne - C12b, 2)oświetlenia rynku oraz budynki - C11. 5. Moc umowna dla oświetlenia ulicznego (grupa taryfowa C12b) wynosi 330,75 kW. 6. Moc umowna dla oświetlenia rynku wynosi 16,5 kW, a dla budynków (grupa taryfowa C11) wynosi 268,7 kW. 7. Planowane roczne zużycie energii dla grupy taryfowej C12b wynosi 1 065 749 kWh, z tego w strefie czasowej dziennej 360 188 kWh, a w strefie czasowej nocnej 705 561 kWh. Dla grupy taryfowej C11 planowane roczne zużycie wynosi 152 999 kWh, z czego budynki 116 647 kWh, a oświetlenie rynku 36 352 kWh. 8. Uwaga!!! Ewentualna zmiana szacowanego zużycia (zmniejszenie) nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. W/w wielkości mają charakter orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. 9. Granicę własności stanowią: zacisk kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego, zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy lub też zaciski prądowe na wyjściu kabla z rozdzielni nN stacji transformatorowej bądź zaciski prądowe na istniejącej sieci nN. 10. Granica eksploatacji urządzeń jest jednocześnie miejscem dostarczenia energii elektrycznej. 11. W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym terytorialnie dla Zamawiającego jest przedsiębiorstwo Vattenfall Distribution Poland S.A. z siedzibą w Gliwicach. Zamawiający ma podpisaną umowę kompleksową do dnia 29 sierpnia 2011 r. 12. Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą GENERALNĄ UMOWĘ DYSTRYBUCYJNĄ zawartą z właściwym dla Zamawiającego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający upoważni Wykonawcę do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy Energii Elektrycznej Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. 13. Sterowanie oświetlenia odbywa się za pomocą zegara astronomicznego CPA. 14. Szczegółową charakterystykę poszczególnych punktów i budynków stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Załącznik określa w szczególności: miejsce dostarczania i odbioru energii elektrycznej, granicę własności urządzeń, grupę przyłączeniową, typ przyłącza, moc umowną, moc przyłączeniową, typ zabezpieczeń przedlicznikowych, które podlegają oplombowaniu przez OSD, jak również planowane roczne zużycie energii dla każdego punktu. 15. W związku ze świadczeniem na rzecz Miasta Rydułtowy usługi oświetleniowej może wystąpić zmiana zamówionej mocy umownej dla poszczególnych stacji zapalania. 16. W związku z planowaną rozbudową sieci oświetlenia ulicznego o punkty zapalania na następujących lokalizacjach: ulica Leona, ulica Radosna, ulica Żytnia, ul. Gen. Stanisława Maczka, ulica Wspólna, nastąpi zmiana ilości stacji zapalania, co skutkować będzie zmianą zamówionej mocy umownej. 17. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)sprzedawanie energii elektrycznej zgodnie z warunkami umowy (przyszłej), wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2)dokonywanie bilansowania handlowego, na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, 3)umorzenie świadectw pochodzenia energii odnawialnej oraz energii wytwarzanej w wysokosprawnej kogeneracji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa powszechnie obowiązującego, 4)przestrzeganie standardów jakościowych obsługi odbiorcy, 5)dokonywanie zmian mocy umownej na zasadach określonych w przyszłej umowie, 6)przyjmowanie od Zamawiającego i rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących rozliczeń sprzedawanej energii na zasadach określonych w przyszłej umowie. 18.Wykonawca zobowiązany jest sprzedawać zamówioną energię przez cały czas obowiązywania umowy, począwszy od dnia jej zawarcia, w sposób ciągły i niezakłócony.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie do + 5% łącznej zakupionej energii, względem ilości określonej w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienia uzupełniające po cenach określonych w umowie zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)kalkulacja ceny ofertowej - załącznik nr 4 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo (Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w sytuacjach przewidzianych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy, ul.Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy, ul.Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.