eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › remonty bieżące nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21615

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żywiec: remonty bieżące nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Żywiecki - Powiatowy Zarząd Dróg, do kontaktów: Beata Jurasz-Skorupińska, ul. Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8620572, fax (033) 862 05 72, e-mail: przetargi@pzd.zywiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzd.zywiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty bieżące nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: powiat żywiecki, woj. śląskie,Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego - Kod zamówienia (Wspólny Słownik Zamówień) - 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotowy remont dotyczy uszkodzeń i zniszczeń nawierzchni powstałych w okresie zimy. Roboty należy wykonywać z należyta starannością. Ubytki w nawierzchni po wycięciu bądź wykuciu czy wyfrezowaniu ( w zależności od wymogów technologii) należy dokładnie oczyścić i w razie potrzeby osuszyć. W trakcie remontu należy wbudowywać materiały odpowiadające normom z odpowiednimi atestami. W trakcie remontu należy starannie zagęszczać wbudowywana mieszankę bitumiczną. Roboty w obu wskazanych w przedmiarze robót pozycjach obejmują wyczyszczenie zanieczyszczeń z ubytku w nawierzchni, obcięcie lub oskardowanie krawędzi, skropienie naprawianego miejsca, wbudowanie masy bitumicznej, właściwe zagęszczenie oraz powierzchniowe zamknięcie wykonanego remontu emulsją i grysami (całej powierzchni ubytku). Podczas wykonywania remontu wykonawca zobowiązany jest posiadać sprzęt, co najmniej taki jak wskazany w rozdziale III pkt 5 specyfikacji. W przypadku wykonywania nakładek na zniszczonych odcinkach zgodnie ze wskazaniami inspektora nadzoru należy w razie potrzeby wykonać frezowanie nawierzchni, następnie oczyszczenie i skropienie emulsją po czym ułożenie warstw bitumicznych o określonych grubościach - jeśli frezowanie nie jest wymagane należy wykonać wszystkie w.w roboty oprócz frezowania. Kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto brygadziści robót i pracownicy kierujący ruchem podczas remontu dróg wojewódzkich zobowiązani są posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia do realizacji zamówienie lub jego części podwykonawcom. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik Nr 10 a i b do specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony \Formularz ofertowy\ stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2. sporządzony uproszczony kosztorys ofertowy - jednostkowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji, 4. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w specyfikacji i jej załącznikach stanowiące załącznik Nr 4 do specyfikacji, 5. oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi stanowiące załącznik Nr 5 do specyfikacji, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 7. w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 roboty budowlanej), których przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i remont nawierzchni poprzez wykonanie nakładki , a wartość każdej roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN w odniesieniu do remontu bieżącego i co najmniej 600 000,00 PLN w odniesieniu do nakładek, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku Nr 6 do specyfikacji 13. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - na załączniku Nr 7 do specyfikacji 14. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 8 do specyfikacji 15. uprawnienia pracowników wykonawcy, ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzenie członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenia pracowników wykonawcy , ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). 16. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę minimum 800 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 18. podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 9 do specyfikacji, 19. stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt IV.1., 20. wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remonty bieżące nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie powiatu żywieckiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty w formie wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu. Treść oferty musi być zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i remont nawierzchni poprzez wykonanie nakładki , a wartość roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN w odniesieniu do remontu bieżącego i co najmniej 600 000,00 PLN w odniesieniu do nakładek. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który dysponuje minimum 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i który jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest dysponować, co najmniej dwoma pracownikami - brygadzistami oraz co najmniej 6 pracownikami fizycznymi, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia. Brygadziści robót wraz z pracownikami kierującymi ruchem podczas remontu dróg wojewódzkich muszą posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784). 5. O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który dysponuje, co najmniej, następującym sprzętem jedną skrapiarką do bitumu przewoźną z ręczną lub mechaniczną pompą 250-300 dm3 dwoma walcami statycznymi lub wibracyjnymi, (niedozwolone jest używanie płyty do zagęszczania masy mineralno-bitumicznej), odpowiednią ilością samochodów ciężarowych z plandekami do przewozu masy mineralno-bitumicznej do zrealizowania danego zadania, jedną piłą spalinową do cięcia nawierzchni z masy bitumicznej wraz z tarczą, jednym kompresorem do wymiatania zanieczyszczeń z \dziur\ w nawierzchni wraz z palnikiem do osuszania \dziur\ jeżeli są one zawilgocone, młot do kucia masy bitumicznej, rozkładarka masy mineralno-bitumicznej na podwoziu kołowym lub gąsienicowym, odpowiednie oznakowanie tego typu robót w pasie dróg wojewódzkich. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 800 000,00 PLN. 7. Wykonawca przystępujący do przedmiotowego postępowania przetargowego zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zadania. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w wymaganym przez zamawiającego terminie aktualne dokumenty wymienione w części IV specyfikacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz projektem umowy i przyjąć je bez zastrzeżeń; 10. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany remont bieżący nawierzchni i 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany remont nawierzchni w formie nakładek. 11. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są oni zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty, które zostały wymienione w pkt. IV specyfikacji. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji, 2. sporządzony uproszczony kosztorys ofertowy - jednostkowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy stanowiący załącznik Nr 3 do specyfikacji, 4. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków przetargu zawartych w specyfikacji i jej załącznikach stanowiące załącznik Nr 4 do specyfikacji, 5. oświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi stanowiące załącznik Nr 5 do specyfikacji, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 7. w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 roboty budowlanej), których przedmiotem był remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną i remont nawierzchni poprzez wykonanie nakładki , a wartość każdej roboty wynosiła, co najmniej 200 000,00 PLN w odniesieniu do remontu bieżącego i co najmniej 600 000,00 PLN w odniesieniu do nakładek, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na załączniku Nr 6 do specyfikacji 13. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - na załączniku Nr 7 do specyfikacji 14. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku Nr 8 do specyfikacji 15. uprawnienia pracowników wykonawcy, ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzenie członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne zaświadczenia pracowników wykonawcy , ( którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zadania) o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 17.09.2003r. w sprawie kierowania ruchem drogowym -Dz.U. nr 182 z 2003r. poz.1784. 16. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnosciowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę minimum 800 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 18. podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 9 do specyfikacji, 19. stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt IV.1., 20. wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.zywiec.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy specyfikację można wykupić w siedzibie zamawiającego tj. 34-300 Żywiec, ul. Lesnianka 102a lub Zamawiający prześle ją na wskazany adres. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: - 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 09:10, siedziba Zamawiającego tj. 34-300 Żywiec, ul. Leśnianka 102a, I piętro pok. nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.