eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Krynica-Zdrój: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 216059 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 53 68, faks 18 471 0 771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opskrynica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych w toku projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów w 4 następujących zakresach tematycznych: 1) Kurs pomocnika elektryka - szkolenie na uprawnienia SEP do 1 kV - celem kursu pomocnika elektryka - szkolenia na uprawnienia elektryczne: świadectwo kwalifikacji E do 1 kV jest przygotowanie do zdobycia uprawnień do pracy w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych do 1 kV. Program kursu musi zawierać zakres informacji niezbędnych do złożenia egzaminu przed Komisją Kwalifikacyjną i uzyskanie wymaganych ustawą kwalifikacji z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych do 1 kV. Kurs pomocnika elektryka - szkolenia na uprawnienia elektryczne: świadectwo kwalifikacji E do 1 kV, odbywać się winien w jednej grupie (liczba uczestników - 4 osoby) i musi obejmować 30 godzin zegarowych. Po przeprowadzeniu kursu Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin przed Komisją Kwalifikacyjną. Zakres tematyczny kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawy elektrotechniki, - warunki techniczne budowy urządzeń elektroenergetycznych, - eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych, - zasady organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych, - zasady ratowania porażonych prądem elektrycznym oraz wytyczne w sprawie udzielania pomocy przedlekarskiej, - ochrona przeciwpożarowa. 2) Kurs florystyczny - celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie florysta. Podczas zajęć uczestnicy mają nabyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu wykonywania kompozycji florystycznych (z kwiatów ciętych, suszonych, sztucznych), pielęgnacji kwiatów doniczkowych i ciętych, wykorzystania materiałów i narzędzi stosowanych w pracowniach florystycznych. W ramach zajęć uczestnicy mają wykonywać m.in. bukiety ślubne, wiązanki okolicznościowe, żałobne, wianki, stroiki, dekoracje pomieszczeń. Zakres tematyczny kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Kompozycje florystyczne: historia dekoracji roślinnych; prezentacja reprodukcji obrazów, zdjęć, rycin i rysunków z motywami kwiatowymi; kwiaty w dekoracji architektonicznej; martwe natury; symbolika kwiatów. - Pielęgnacja kwiatów doniczkowych i ciętych: omówienie zasad pielęgnacji kwiatów doniczkowych; omówienie zasad pielęgnacji kwiatów ciętych. - Materiały, narzędzia dekoratorskie - zastosowanie: zapoznanie się z materiałami, narzędziami, rekwizytami florystycznymi; zapoznanie się z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu kompozycji. - Kompozycje roślinne z kwiatów ciętych, suszonych - style: kompozycja i jej rodzaje; ćwiczenia praktyczne: układanie kompozycji w naczyniu. - Kompozycje kwiatowe-stroiki okolicznościowe - ćwiczenia praktyczne: wykonanie bukietu ślubnego; wykonanie wiązanki okolicznościowej; wykonanie wiązanki żałobnej; wykonanie wianka. W kursie uczestniczyć będzie 6 osób. Kurs obejmować musi 40 godzin zegarowych. 3) Kurs asystent do spraw księgowości - celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku asystent księgowości. Zakres tematyczny kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Podstawowe pojęcia i zasady w rachunkowości, - Ustawa o rachunkowości: polityka rachunkowości, wewnętrzne regulacje, dokumentacja księgowa, obieg dokumentów. - Ogólne zasady i wymogi prowadzenia ewidencji na kontach. - Ewidencja zdarzeń gospodarczych: konta księgowe jako podstawowe narzędzie rejestracji zdarzeń, plan kont - omówienie zasady tworzenia, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych. - Księgi rachunkowe: księga przychodów i rozchodów - zasady prowadzenia. - Aktywa i pasywa: aktywa (zakres przedmiotowy, ewidencja zdarzeń - zakup, amortyzacja, sprzedaż), rzeczowe trwałe, niematerialne i prawne, długoterminowe aktywa finansowe, rzeczowe obrotowe (zapasy, obrót materiałowy i towarowy, rozrachunki, aktywa finansowe krótkoterminowe), pasywa (kapitał własny, kapitał obcy: rezerwy i zobowiązania). - Podatki: podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek dochodowy od osób prawnych, podatek od towarów i usług (rozrachunki, faktury VAT, ewidencja księgowa, deklaracja VAT-7), inne (np. cywilno - prawne, lokalne). - Wynagrodzenia: tworzenie listy płac, tworzenie list wypłat, rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, rozliczenia z Urzędem Skarbowym, rozliczenia z pracownikami. - Obrót pieniężny (dokumentowanie i ewidencja), operacje gotówkowe, operacje bezgotówkowe. - Obrót towarowy i materiałowy (ewidencja zakupów, rozliczenie zakupów, rozchód materiałów, obrót towarowy, ewidencja sprzedaży). - Rozrachunki (klasyfikacja, wycena i ewidencja): z dostawcami, z odbiorcami, z pracownikami, pozostałe (np. z ZUS, publiczno - prawne). - Podstawowe deklaracje i dokumenty zgłaszane do ZUS. - Podstawowe deklaracje PIT i CIT. - Rachunek zysków i strat (przychód, koszt, wynik a podstawa opodatkowania). - Sprawozdanie finansowe jednostki: istota i charakter, składniki (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa i objaśnienia, zestawienie zmian w kapitale, rachunek przepływów pieniężnych). - Praktyczne wprowadzenie do komputerowego programu finansowo-księgowego. Zapoznanie się z głównymi funkcjami programu. Przykładowe wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego. W kursie uczestniczyć będą 3 osoby. Kurs obejmować musi 42 godziny zegarowe. 4) Kurs stylizacji i wizażu - celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie stylistka-wizażystka, nabycie praktycznych umiejętności wykonywania makijażu, elementów charakteryzacji oraz makijażu fantazyjnego, zdobycie wiedzy z zakresu teorii barw, dobierania kolorów do typu urody, korekcji defektów i technik makijażu. Zakres tematyczny kursu musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Wiadomości wstępne: wyposażenie do wykonywania makijażu, zasady makijażu. - Przygotowanie do wykonywania makijażu: analiza kolorystyczna twarzy, stylizacja twarzy i makijażu, wykonywanie projektów. - Elementy makijażu: makijaż korekcyjny, makijaż oczu, makijaż policzków, makijaż ust. - Rodzaje makijażu: makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny, fantazyjny, studyjny. - Elementy stylizacji: stylizacja postaci, stylizacja fryzur, stylizacja paznokci. W kursie uczestniczyć będzie 5 osób. Kurs obejmować musi 40 godzin zegarowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia kursów na terenie miasta Krynicy - Zdrój w odległości do 4 km od Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju. Sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wszelkie wymogi w zakresie BHP i p. poż. W pobliżu sal szkoleniowych musi być zapewnione zaplecze sanitarne dla uczestników szkoleń (toalety). Pomieszczenia, w których będą odbywać się kursy powinny być oznakowane materiałami promocyjnymi projektu Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica - Zdrój, a także informacjami o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 11:15 do 16:15 w poniedziałki i czwartki oraz od 8:00 do 16:00 w pozostałych dniach tygodnia zgodnie ze szczegółowym harmonogramem kursów opracowanym w porozumieniu z Zamawiającym. Kurs: florystyczny, asystenta do spraw księgowości oraz stylizacji i wizażu nie może odbywać się równocześnie w tym samym terminie. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram szkoleń z podaniem dat, miejsca i czasu realizacji jak również szczegółowy program kursów, który powinien zawierać plan nauczania wraz z zakresem tematycznym zajęć oraz sposobem organizacji kursu w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. 7. Wykonawca winien przygotować i przekazać każdemu Uczestnikowi kursów materiały dydaktyczne obejmujące zagadnienia tematyczne poruszane na zajęciach, a także długopisy i notatniki przy czym materiały muszą zawierać informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz posiadać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8. Wykonawca przekaże, uprzednio uzgodnionych i zatwierdzony przez Zamawiającego, harmonogram zajęć każdemu Uczestnikowi szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia list obecności Uczestników kursów, każdego dnia rozpoczynając zajęcia oraz do zawiadomienia Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieobecności któregokolwiek z Uczestników kursu figurującego na liście oraz do prowadzenia dziennika zajęć, a w ostatnim dniu zajęć winien przeprowadzić wśród Uczestników kursów ankiety oceniające przebieg zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest w każdy dzień kursów zapewnić wyżywienie obejmujące: przerwę kawową (kawa, herbata, mleko, cukier, zimne napoje - soki, woda mineralna, owoce, ciasteczka dla każdego Uczestnika) oraz ok. godz. 13 przygotować i wydać ciepły dwudaniowy posiłek w formie obiadu (zupa + drugie danie) wraz z deserem dla każdego Uczestnika. 11. Wykonawca po przeprowadzonym kursie przekaże Zamawiającemu oryginalne listy obecności, oryginalne dzienniki zajęć, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych, jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych przekazywany Uczestnikowi kursu oraz ankiety (ewaluacyjne) porównawcze, a także oryginały Zaświadczeń i Certyfikatów oraz kopie ich potwierdzone za zgodność z oryginałem. 12. Wykonawca zapewni do przeprowadzenia kursów osoby posiadające wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Wskazane do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu min. jednego szkolenia/kursy w danym zakresie tematycznym. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą prowadziły kurs wraz z ich życiorysem zawodowym oraz zdobytymi dyplomami. 13. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz do uwzględnienia wszystkich uwag i wskazówek Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad prowadzonym kursem na każdym jego etapie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej po jednej usłudze polegającej na przeprowadzeniu szkolenia/kursu w ramach każdego z zakresów tematycznych ujętych w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opskrynica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica - Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krynicy - Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica - Zdrój, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Czas na zwiększenie aktywności zawodowej w Gminie Krynica-Zdrój Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.