eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/421/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/421/2014.
Numer ogłoszenia: 215929 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183071 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/421/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, rozładunku oraz montażu wyposażenia meblowego w Domu Studenckim Kamionka, położonym przy ul. Kamionka 11 oraz przy ul. Kamionka 11a w Krakowie, kod 31-586. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wyposażenia meblowego, usługę rozładunku, usługę wniesienia oraz usługę montażu i ustawienia mebli wraz z montażem listew odbojowych na ścianach, w miejscach uzgodnionych i wskazanych przez Zamawiającego. 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę wyniesienia wyposażenia meblowego, w ilościach sprecyzowanych poniżej, znajdującego się obecnie w pomieszczeniach Domu Studenckiego Kamionka oraz ich utylizację: biurka - 97 sztuk, szafy garderobiane - 55 sztuk, łóżka - 7 sztuk, tapczany - 103 sztuk, etażerki - 80 sztuk. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 1 stronę). 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 28 listopada 2014r. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 6. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz przedstawić ją zgodnie z tabelą zamieszczoną w Załączniku nr 4 do formularza oferty. 7. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczną gwarancję obejmującą całość zamówienia. Gwarancja będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały 39.14.33.10 - Stoliki 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karian Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128958,12

  • Oferta z najniższą ceną: 128785,14 / Oferta z najwyższą ceną: 312075,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.