eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Usługi z zakresu ochrony-dozorowania i sprzątania pomieszczeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Kłobuck: Usługi z zakresu ochrony-dozorowania i sprzątania pomieszczeń.
Numer ogłoszenia: 215923 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck , ul. Zakrzewska 85, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172695, faks 034 3100058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.lasy.gov.pl/web/klobuck

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu ochrony-dozorowania i sprzątania pomieszczeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Usługi z zakresu ochrony-dozorowania budynku administracyjno-biurowego wraz z zapleczem gospodarczym w Kłobucku, ul. Zakrzewska 85 2Usługi z zakresu ochrony-dozorowania budynku Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego wraz z zapleczem gospodarczym szkółki w Nowym Folwarku, gm. Miedźno 3.Usługi sprzątania pomieszczeń w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Kłobuck w Kłobucku, ul. Zakrzewska 85.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000.00zł wnoszone zgodnie z zapisem SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( koncesja lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn: - prowadzili w okresie ostatnich 3 lat lub prowadzą ochronę i sprzątanie minimum 1 obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 500m2 c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tzn : - dysponują lub będą dysponować minimum 4 pracownikami ochrony i 1 pracownikiem do sprzątania, zatrudnionymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla prac objętych postępowaniem - dysponują lub będą dysponować własną lub na umowę grupą interwencyjną szybkiego reagowania d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn: - przedstawią informację z banku dotyczącą posiadanego rachunku bankowego, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 20 000.00zł - przedstawią polisę , a w przypadku jej braku inny dokument, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 100 000.00zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: katowice.lasy.gov.pl/web/klobuck.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-100 Kłobuck, ul. Zakrzewska 85.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 42-100 Kłobuck , ul. Zakrzewska 85, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.