Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Wieliczka: Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce na odcinku od ul. Różanej do ul. Kasztanowej oraz Rozbudowa drogi powiatowej nr 2020K Łazany - Niegowić w miejscowości Sławkowice w KM 0+000 do KM 0+221
Numer ogłoszenia: 215838 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce na odcinku od ul. Różanej do ul. Kasztanowej oraz Rozbudowa drogi powiatowej nr 2020K Łazany - Niegowić w miejscowości Sławkowice w KM 0+000 do KM 0+221.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: Część I zamówienia: budowę chodnika, poszerzenie odcinka drogi, remont zjazdów do posesji, budowę kanalizacji deszczowej, umocnienie nasypu z elementów betonowych, zabezpieczenie infrastruktury technicznej. Część II zamówienia: rozbudowę drogi powiatowej, budowę jednostronnego chodnika przy drodze powiatowej, budowę kanalizacji deszczowej w miejsce likwidowanych odcinków rowów wraz z elementami odwadniającymi i odprowadzającymi wodę, przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji, poszerzenie jezdni drogi na łuku poziomym, przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, budowę prawostronnej zatoki autobusowej, usunięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją, wykonanie przejścia dla pieszych, wykonanie zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej, przebudowę oznakowania pionowego i poziomego, rozbiórkę: - zjazdów indywidualnych i publicznych, w tym przepustów pod zjazdami, - obcięcie i rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni na połączeniach z projektowaną nawierzchnią na poszerzeniach, - rozebranie odcinka kanalizacji od istniejącego przejścia pod jezdnią do wylotu kanalizacji do cieku na działce 250/1 tj. na długości 29 m. Szczegółowy zakres robót zawierają załączniki do SIWZ: -Przedmiary robót - załącznik C1 do SIWZ - część I zamówienia, załącznik C2 do SIWZ - część II zamówienia, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik D1 do SIWZ - część I zamówienia, załącznik D2 do SIWZ - część II zamówienia. -Dokumentacja projektowa załącznik E1 do SIWZ - część I zamówienia, załącznik E2 do SIWZ - część II zamówienia. Miejscem realizacji zamówienia są drogi powiatowe na terenie Powiatu Wielickiego: - część I zamówienia - droga powiatowa nr 2050K w Wieliczce, - część II zamówienia droga powiatowa nr 2020K w Sławkowicach, gmina Biskupice. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny brutto określonej w paragrafie 10 ust. 1 umowy (dotyczy każdej z części zamówienia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.11.22.00-7, 45.11.12.20-6, 45.11.27.00-2, 45.23.11.00-6, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie (lub będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), poprzez wykazanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dla części I zamówienia co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem przebudowę lub budowę chodnika o wartości minimum 250 000,00 zł. netto, - dla części II zamówienia co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem przebudowę lub budowę chodnika o wartości minimum 110 000,00 zł. netto. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Zamawiający dopuszcza wykazanie co najmniej jednego zadania stanowiącego minimum sumę wymaganych wartości dla każdej z tych części. W przypadku gdy rozliczenie za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia wartości zadań na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 05.06.2013 r. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje potencjałem technicznym lub będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. dla każdej z części zamówienia oddzielnie co najmniej: jedną płytą wibracyjną; jednym samochodem ciężarowym - samowyładowczym o ładowności minimum 10 ton; jedną koparką podsiębierną. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. Składając ofertę na obie części zamówienia ten sam sprzęt nie może być wykazywany w każdej z tych części. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód- zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający, określając ww. wymogi w zakresie uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (DzU z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394. ) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane w SIWZ uprawnienia - zgodnie z pkt. 9.2.3d SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód-zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w wysokości co najmniej: 300 000,00 zł. - część I zamówienia, 150 000,00 zł. - część II zamówienia, 450 000,00 zł. - część I i II zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w innej walucie niż w złotych polskich, w celu złożenia oświadczenia dokona przeliczenia na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 05.06.2013 r. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiary robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto) - Zamawiający udostępnia formularz kosztorysu ofertowego dla części I zamówienia, 3) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - np. konsorcjum, s.c. 6) W przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami (konsorcjum, s.c.), podmioty muszą: wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 SIWZ za wyjątkiem dokumentów wymienionych w ppkt 9.2.4, oraz 9.2.5 SIWZ, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny brutto określonej w paragrafie 10 ust. 1 umowy (dotyczy każdej z części zamówienia).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2050K ul. Krzyszkowicka w Wieliczce na odcinku od ul. Różanej do ul. Kasztanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje:budowę chodnika, poszerzenie odcinka drogi, remont zjazdów do posesji, budowę kanalizacji deszczowej, umocnienie nasypu z elementów betonowych, zabezpieczenie infrastruktury technicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.11.22.00-7, 45.11.12.20-6, 45.11.27.00-2, 45.23.11.00-6, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2020K Łazany - Niegowić w miejscowości Sławkowice w KM 0+000 do KM 0+221.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: rozbudowę drogi powiatowej, budowę jednostronnego chodnika przy drodze powiatowej, budowę kanalizacji deszczowej w miejsce likwidowanych odcinków rowów wraz z elementami odwadniającymi i odprowadzającymi wodę, przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji, poszerzenie jezdni drogi na łuku poziomym, przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, budowę prawostronnej zatoki autobusowej, usunięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją, wykonanie przejścia dla pieszych, wykonanie zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej, przebudowę oznakowania pionowego i poziomego, rozbiórkę: - zjazdów indywidualnych i publicznych, w tym przepustów pod zjazdami, - obcięcie i rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni na połączeniach z projektowaną nawierzchnią na poszerzeniach, - rozebranie odcinka kanalizacji od istniejącego przejścia pod jezdnią do wylotu kanalizacji do cieku na działce 250/1 tj. na długości 29 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.11.22.00-7, 45.11.12.20-6, 45.11.27.00-2, 45.23.11.00-6, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa i montaż mieszalnika zaczynu iniekcyjnego"
- Dostawa specjalnego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnochowicach
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Projekt techniczny zabezpieczenia ociosu północnego komory "Warszawa""
- "Usługi transportu iniektu dla Kopalni soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.