Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Łódź: Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego, Akronim Projektu RSIM, Etap opracowania Studium Wykonalności.
Numer ogłoszenia: 21573 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633362, 6633364, fax 042 6633344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego, Akronim Projektu RSIM, Etap opracowania Studium Wykonalności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego Akronim projektu RSIM aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, IV oś priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne, według wymagań szczegółowo określonych w: a) Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, b) Załączniku nr 2 do SIWZ - Wytyczne dotyczące przygotowania studiów wykonalności w zakresie Społeczeństwa Informacyjnego. Świadczenie usług doradczych związanych z procedurą aplikowania o środki w ramach RPO WŁ 2007-2013, w tym w szczególności opracowania wspólnie z Zamawiającym pre-umowy wraz z załącznikami oraz umowy/decyzji o współfinansowaniu wraz z załącznikami. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu opracowywania wniosków aplikacyjnych do środków unijnych. Świadczenie usług doradczych na potrzeby konsorcjum projektowego, z uwzględnieniem przeprowadzenia warsztatów, o których mowa w pkt. 12 SIWZ oraz opracowania wspólnie z Zamawiającym umowy konsorcjum.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 i nie wykluczony na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust.1 pkt 2 za spełniony w odniesieniu do Wykonawców: a) wykazujących się doświadczeniem w realizacji podobnych prac polegających na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług obejmujących przygotowanie studium wykonalności dla projektów, dla których celem było wytworzenie systemu(ów) informatycznego/ych (co najmniej 30% wartości projektu było przeznaczone na zakup oprogramowania, jego licencji lub prace związane z jego wytworzeniem i(lub) jego wdrożeniem), aplikujących o unijne środki współfinansujące, przy czym każdy z tych projektów powinien mieć wartość docelową (realizacyjną), co najmniej 2 milionów złotych brutto, b) wykazujących się doświadczeniem polegającym na opracowaniu dwóch studiów wykonalności lub analiz przedwdrożeniowych dla: placówek ochrony zdrowia w zakresie wdrożeń szpitalnych systemów informatycznych (typu zintegrowany system informatyczny), lub administracji publicznej w zakresie wdrożeń systemów informatycznych. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, c) dysponujących minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi umiejętności i doświadczenie zawodowe (minimum 2-letnie) w zakresie przygotowywania dokumentów o charakterze studium wykonalności, dla co najmniej dwóch projektów współfinansowanych ze środków UE w zakresie projektów, dla których głównym celem było wytworzenie systemu informatycznego, d) dysponujących minimum dwiema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi umiejętności i doświadczenie zawodowe (minimum 2-letnie) w zakresie informatycznej analizy technologicznej, dla przynajmniej dwóch projektów systemów informatycznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, warunki, o których mowa w pkt a, b, c, d Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu oraz w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy, b) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług obejmujących przygotowanie studium wykonalności dla projektów, których celem było wytworzenia systemu/ów informatycznego/ych, (co najmniej 30% wartości projektu było przeznaczone na zakup oprogramowania lub prace związane z jego wytworzeniem i/lub jego wdrożeniem), aplikujących o unijne środki współfinansujące, przy czym każdy z tych projektów powinien mieć wartość docelową (realizacyjną), co najmniej 2 miliony złotych brutto, b) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji przygotowania dwóch studiów wykonalności lub analiz przedwdrożeniowych dla: placówek ochrony zdrowia w zakresie wdrożeń szpitalnych systemów informatycznych (typu zintegrowany system informatyczny) lub dla administracji publicznej w zakresie wdrożeń systemów informatycznych, c) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt a oraz w pkt b zostały wykonane należycie, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia (2 osoby z doświadczeniem w zakresie projektów unijnych, 2 osoby z doświadczeniem technologicznym-informatycznym), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Wydział ds. Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, Łódź, al. Piłsudskiego 8, IV piętro, pokój 407 (Wydział ds. Zamówień Publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie dotyczy projektu znajdującego się na Indykatywnym Wykazie Indywidualnych Projektów Kluczowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, istnieje zatem duże prawdopodobieństwo, że będzie on współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w przypadku wydania decyzji o współfinansowaniu przez Instytucję Zarządzającą
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.