Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Dobryszyce: Dostawa opału na sezon grzewczy 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 215654 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum w Dobryszycach im. Jana Pawła II , ul. Leśna 1, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 44 681 12 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału na sezon grzewczy 2011/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału na sezon grzewczy 2011/2012 jak poniżej: Eko groszek 150 t; -uziarnienie 8-25 mm -wartość opałowa powyżej 25 mJ/kg -zawartość popiołu do 10% -zawartość siarki poniżej 0,6 % -zawartość wilgoci do 10%. Zamawiający zastrzega zmianę ilości dostaw (+/- 20%) w zależności od warunków atmosferycznych panujących w czasie okresu grzewczego. Miejsce dostawy opału: ul. Leśna 1, 97-505 Dobryszyce. Harmonogram dostawy: W 2011r. - 65 ton (+/- 20%), W 2012 r. - 85 ton (+/- 20%). Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie (średnio raz na 2 tygodnie ze względu na małą pojemność boksu na opał). Dostawa obejmuje transport i rozładunek. Zapotrzebowanie na opał składa wyznaczony pracownik szkoły. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 2 dni kalendarzowych od zgłoszenia. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wilgotności dostarczonego opału oraz pozostałych parametrów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00 - Paliwa stałe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Opis (charakterystyka) parametrów jakościowych oferowanego opału oraz dokumenty opisujące opał (kopalnia, kraj pochodzenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia, - z powodu okoliczności siły wyższej lub działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu wykonania umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II
ul. Leśna 1
97-505 Dobryszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 12:15, miejsce: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II ul. Leśna 1 97-505 Dobryszyce SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pelletu workowanego na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
- SZPiFP-52-24 Dostawa opału (pellet, ekogroszek workowany, węgiel kostka) do jednostek Policji w województwie kujawsko-pomorskim
- Dostawa pelletu (luz) na potrzeby ogrzewania obiektów policyjnych w sezonie grzewczym 2024/2025 na terenie województwa świętokrzyskiego
więcej: Paliwa stałe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.