eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zorganizowanie 4-dniowej wycieczki do Ciechocinka dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Łódź: Zorganizowanie 4-dniowej wycieczki do Ciechocinka dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci
Numer ogłoszenia: 215644 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 4-dniowej wycieczki do Ciechocinka dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja wycieczki: 1.1. Uczestniczkami wycieczki będzie 729 osób, w tym 287 osób dorosłych, 442 dzieci w wieku od 2 lat do 12 lat, oraz 1 osoba ze strony Zamawiającego (do kontroli i monitoringu realizacji usługi). Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w dniu podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby wycieczka realizowana była w grupach nie większych niż 45 osobowe. Każda grupa musi dysponować swoim autokarem, opiekunem grupy, a także przewodnikami (w przypadkach wskazanych w pkt 1.6). Członkowie jednej grupy muszą być zakwaterowani na terenie tego samego ośrodka. Każda grupa musi mieć taki sam program wycieczki, przy czym Zamawiający dopuszcza, że szczegółowy harmonogram dla poszczególnych grup może różnić się układem (kolejnością) zaplanowanych wycieczek/atrakcji. Struktura rodzin: l.p. Struktura rodziny Ilość rodzin 1 1 rodzic + 1 dziecko 158 2 1 rodzic + 2 dzieci 106 3 1 rodzic + 3 dzieci 21 4 1 rodzic + 4 dzieci 3 1.2. Liczba osób skierowanych na wycieczkę, zwanych dalej uczestnikami wycieczki, może ulec zmianie w przypadku rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w projekcie i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W przypadku rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w projekcie i zastąpieniem go innym uczestnikiem zmianie może ulec struktura rodzin i wiek dzieci, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 1.3. Termin realizacji wycieczki: w okresie pomiędzy 10.08.2013 r a 31.08.2013 r., wycieczka będzie trwała 4 dni, wyjazd z Łodzi 1-go dnia w godzinach porannych, powrót 4-go dnia (wyjazd w godzinach wieczornych - dojazd do Łodzi nie później niż o 21.00). 1.4. Miejsce realizacji wycieczki: Ciechocinek, Toruń, Solec Kujawski. 1.5. Celem wycieczki jest wzrost poczucia integracji społecznej uczestników projektu. 1.6. Program wycieczki powinien obejmować co najmniej: 1.6.1. - pierwszy wieczór - wieczorek integracyjny (Zamawiający dopuszcza organizację wieczorku integracyjnego dla każdej grupy osobno lub dla dwóch grup jednocześnie lub dla trzech grup jednocześnie), 1.6.2. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Zabytkowej Warzelni Soli - z udziałem przewodnika - przejazd tramwajem konnym do Zabytkowej Warzelni Soli, - zwiedzanie Zabytkowej Warzelni Soli, - zwiedzanie tężni, 1.6.3. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Torunia - z udziałem przewodnika, - ze zwiedzanie starówki, - zwiedzanie ruin zamku krzyżackiego, - zwiedzanie planetarium, - zwiedzanie Domu Mikołaja Kopernika, 1.6.4. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Jura Parku - z udziałem przewodnika, - zwiedzanie Jura Parku w Solcu Kujawskim 1.7. Uczestnicy wycieczki mogą być zakwaterowani w jednym lub kilku ośrodkach/hotelach/sanatoriach, położonych na terenie Ciechocinka i Torunia, przy czym Zamawiający wymaga, aby członkowie każdej 45 osobowej grupy zakwaterowani byli w tym samym ośrodku. Zamawiający wymaga zakwaterowania uczestników w pokojach max. 4 osobowych. Zakwaterowanie musi odbywać się w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie o standardzie nie mniejszym niż hotel 2-gwiazdkowy. 1.8. Wymagania lokalowe: a) pokoje max. 4-osobowe, węzeł sanitarny w każdym pokoju, ciepła i zimna woda na bieżąco, b) w każdym pokoju łóżka (w ilości odpowiadającej liczbie osób w pokoju), pościel, krzesła, stolik, szafa na ubrania. 1.9. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników wyjazdu w namiotach, domkach campingowych, schroniskach, hostelach, budynkach szkolnych lub bursach pod rygorem wypowiedzenia umowy. 1.10. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy wyjazdu mieli zapewnioną kadrę gwarantującą prawidłową realizację wycieczki, a w szczególności: 1 opiekun grupy na każdą grupę max.45-osobową oraz 2 przewodników na grupę max 45-osobową. Opiekun grupy musi być obecny przez cały czas trwania wycieczki, być do dyspozycji uczestników wycieczki oraz musi być obecny z grupą na zajęciach grupowych (wieczorek integracyjny, wycieczki), przewodnicy muszą być obecni na wycieczkach do Warzelni Soli, Torunia, Jura Parku. 1.11. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom wyjazdu pełnego wyżywienia, tj. śniadanie w formie stołu szwedzkiego/porcjowane, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja w formie stołu szwedzkiego/porcjowana. Pierwszy posiłek - obiad w dniu przyjazdu, ostatni posiłek - obiad w dniu wyjazdu. Zamawiający wymaga także zapewnienia każdemu uczestnikowi warsztatu suchego prowiantu na drogę powrotną (2 pszenne bułki z szynką wieprzową, żółtym serem i sałatą, 1 butelka 0,5 l wody mineralnej niegazowanej). 1.12. Miejsce przeznaczone do spożywania posiłków w ośrodku musi być wydzielone od pozostałych pomieszczeń i utrzymane w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to powinno być wyposażone w stoliki i krzesła - dotyczy również spożywania posiłków poza miejscem zakwaterowania. Posiłki spożywane w ośrodku nie mogą być podawane w zastawie jednorazowej - nie dotyczy wieczorku integracyjnego. 1.13. Transport autokarowy - dowóz i przywóz uczestników wyjazdu autokarem turystycznym z klimatyzacją, aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami do przewozu pasażerów, z wyłączeniem przejazdów nocnych w godzinach 22.00 - 6.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia uprawnionych służb w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia na koszt własny autokar zastępczy. Do grupy uczestników projektu podczas transportu nie może być dołączona inna grupa nie uczestnicząca w projekcie. Autokar winien być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem. Wykonawca ponosi koszty parkingów i opłat za autostrady. 1.14. Zamawiający wymaga ubezpieczenia uczestników oraz kadry w trakcie podróży oraz na czas pobytu w ośrodku. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu wyjazdu z miejsca zbiórki, do momentu powrotu w dniu przyjazdu w to samo miejsce. Uczestnik warsztatu nie może opuścić autokaru w drodze powrotnej nie wcześniej niż na miejscu zbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu w trakcie podróży, podczas pobytu uczestników w ośrodku oraz poza nim. 1.15. Zbiórka w dniu wyjazdu w godzinach porannych na parkingu przy Al. Unii 4 (przed Aquaparkiem), powrót w to samo miejsce. 1.16. Wieczorek integracyjny winien być zorganizowany na terenie ośrodka (jednego z ośrodków), w którym nastąpi zakwaterowanie. Wskazana jest organizacja na świeżym powietrzu w miejscu zadaszonym z możliwością zabezpieczenia od silnego wiatru, z odpowiednią ilością miejsc siedzących i oświetleniem; wieczorek winien trwać nie dłużej niż do godz. 23.00. W dniu organizacji wieczorku integracyjnego Zamawiający nie wymaga podania kolacji w postaci takiej jak w pkt. 1.11. Wykonawca w ramach wieczorku zapewni m.in.: a) poczęstunek: - kiełbaski, kaszanki i ryby pieczone na grillu/ognisku - po jednej kiełbasce, kaszance i porcji ryby na każdego uczestnika warsztatu, - chleb, masło, ogórki kiszone, smalec, keczup, musztarda, przyprawy - bez ograniczeń - chipsy, paluszki słone, paluszki z makiem/sezamem, orzeszki solone, owoce - bez ograniczeń - napoje ciepłe: herbata, kawa bez ograniczeń; cukier, cytryna, mleko/śmietanka do kawy - bez ograniczeń - napoje zimne: soki/napoje owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana - bez ograniczeń, - sztućce, naczynia jednorazowe do potraw, napojów ciepłych i zimnych b) oprawę muzyczną w postaci muzyki z magnetofonu/komputera lub obsługi DJ-a na każdym wieczorku, c) obsługę czuwającą nad jakością i ilością poczęstunku na każdym wieczorku, d) konkursy karaoke z obsługą techniczną sprzętu i osobą prowadzącą na każdym wieczorku. W przypadku opadów deszczu Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji wieczorku w pomieszczeniu/pomieszczeniach zamkniętych oraz podania kolacji w formie stołu szwedzkiego/porcjowane. 1.17. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram każdej grupy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram wycieczki musi być także przekazany w formie drukowanej uczestnikom wycieczki podczas zbiórki w dniu wyjazdu. 1.18. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłku (obiadu z deserem i/lub kolacji) w restauracji/zajeździe/karczmie/barze dla każdego uczestnika wycieczki także w sytuacji gdy nie ma możliwości podania go w miejscu zakwaterowania (np. w trakcie wycieczek poza ośrodek). 1.19. Zamawiający ma prawo do oddelegowania 1 osoby do kontroli i monitoringu na miejscu realizacji usługi, sprawdzania warunków socjalno-bytowych oraz żądania pisemnego ustosunkowania się Wykonawcy do zgłoszonych nieprawidłowości. Podczas pobytu kadry z MOPS (1 osoby) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów noclegu w jednym z ośrodków gdzie zakwaterowani są uczestnicy warsztatu, w pokoju 1-osobowym, wraz z pełnym wyżywieniem. Cenę za pobyt osoby kontrolującej Wykonawca wliczy w cenę pobytu jednej osoby na wyjeździe. Dodatkowo Wykonawca zapewni osobie kontrolującej miejsce w jednym z autokarów na wycieczkę i z powrotem, oraz podczas realizacji programu wycieczki. Wykonawca zapewni także osobie kontrolującej bilety wstępu do zwiedzanych obiektów. 1.20. Koszty wstępów oraz dojazdów: cena wycieczki za osobę winna obejmować również koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu uczestników w trakcie pobytu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu z aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa osób poza uczestnikami warsztatu. 1.21. Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną na zakończenie wyjazdu oraz dokona analizy przeprowadzonych ankiet. Wzór ankiety musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 1.22. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanej usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć co najmniej 1 koordynatora wycieczki - osoby prowadzącej nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby koordynator wycieczki był obecny w Ciechocinku przez cały czas realizacji wycieczki. Koordynator wycieczki nie może być jednocześnie opiekunem grupy. 1.23. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dlatego Wykonawca zobowiązuje się do informowania uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.24. Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego miejsca/miejsc zakwaterowania uczestników wycieczki. 1.25. W razie potrzeby Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędną i natychmiastową pomoc medyczną. 1.26. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania do dnia 31.12.2020 r. następującej dokumentacji z przebiegu wycieczki: - kserokopii list obecności na wycieczce, - kserokopię sprawozdania z realizacji zamówienia, - dokumentacji fotograficznej potwierdzającej realizację przedmiotu zamówienia. 1.27.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia następującą dokumentację: - oryginał list obecności na wycieczce (lista obecności w dniu przyjazdu), - sprawozdanie z realizacji zamówienia zawierające co najmniej: datę wycieczki, liczbę uczestników, opis miejsca zakwaterowania, opis przebiegu wycieczki i atrakcji oferowanych uczestnikom, - dokumentację fotograficzną potwierdzającą realizację przedmiotu zamówienia.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu. 9.Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10.Zamawiajacy dopuszcza możliwości przesunięć w terminach dokonywanych płatności za wykonane zadania, zgodnie z przekazywanymi przez Instytucję Pośredniczącą 2 Stopnia - Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Zamawiającemu środków na realizację projektu. 11.W przypadku o którym mowa w pkt.10 zapłata następować będzie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania środków na realizację projektu od Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia. W tym przypadku Wykonawca nie naliczy Zamawiającemu ustawowych odsetek wynikających z opóźnienia w zapłacie. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 12.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 12.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 12.3.Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 12.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 12.5.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych (art. 4 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o usługach turystycznych (tekst jednolity z 2004r Dz. U. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi polegające na organizacji wycieczki i/lub kolonii i/lub zielonej szkoły łącznie dla co najmniej 200 osób. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 9 osobami, które będą pełnić rolę opiekunów grup, i że każdy z opiekunów grup posiada wykształcenie wyższe psychologiczne lub wyższe pedagogiczne lub wyższe socjologiczne oraz każdy posiada doświadczenie w pełnieniu roli opiekuna grupy na co najmniej 1 wycieczce/kolonii/zielonej szkole. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł, (słownie sto tysięcy złotych). Wykonawca przedstawi opłaconą polisę (wraz z dowodem uiszczenia składki), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90 - 440 Łódź, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia dokonuje się w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.