eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Kurs spawania metodą MAG (135) dla 12 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Słupca: Kurs spawania metodą MAG (135) dla 12 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy
Numer ogłoszenia: 215638 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194620 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Piastów 2, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2751444, faks 063 2751444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs spawania metodą MAG (135) dla 12 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie spawania MAG w 2 modułach: - moduł 1: kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) - moduł 2: kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG (135) dla 12 osób bezrobotnych lub poszukujących pracy, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słupcy ze środków Funduszu Pracy. Wspólny słownik zamówień CPV 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego. 2. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych: IS-P/T-FW-1-135 oraz IS-P-BW-1-135 wg wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. 3. Program szkolenia z zakresu spawania musi być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-02. 4. Szkolenie musi być zrealizowane w łącznym wymiarze 257 godzin, w tym: - moduł 1: kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG musi być zrealizowany w wymiarze 145 godzin, w tym 25 godzin teorii i 120 godzin praktyki - moduł 2: kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG musi być zrealizowany w wymiarze 112 godzin, w tym 12 godzin teorii i 100 godzin praktyki. 5. Kurs powinien być zrealizowany w ciągu maksymalnie 45 dni roboczych, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 30 godzin. 6. Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 7. Szkolenie musi się zakończyć egzaminami państwowymi i wydaniem wszystkim osobom, które ukończyły szkolenie zaświadczeń oraz osobom, które uzyskały pozytywne wyniki egzaminu książeczek spawacza wraz z europejskim certyfikatem spawacza wydanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia napoje (zimne i gorące) podczas przerw. 9. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność ubrania robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza, buty), materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek ( zeszyt i długopis). 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom skierowanym na szkolenie nie posiadającym z tego tytułu prawa do stypendium ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. W przypadku konieczności dokonania ww. ubezpieczenia poniesiony przez instytucję szkoleniową wydatek na ten cel nie może zostać ujęty w kalkulacji kosztów i jednocześnie nie może mieć wpływu na cenę szkolenia. Wydatek ten będzie stanowił wówczas wkład własny instytucji szkoleniowej. 11 Miejsce szkolenia: 62-400 Słupca (woj. wielkopolskie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji Waldemar Kula, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.